AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 altså nå har jeg endeli fått tak i et par tre nye svarte bukser 2 er slike treggings. det at jeg kun fant svarte bukser ,så fikk jeg tak i en brun cardigans med litt mer lenggde en regnet med (er for kort me mine162) hehe men kan en kombiner svarte treggings med brun cardigans å brun el hvit el rødbrun polo/bluse inni? også joggesko er det jeg nærmest bur i, pga dårlie føtter??? trur dere om det? vil se rart ut å anbefale lete etter blå treggings/jeans å eller andre sko
LukaFrost Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Treggings? Trange bukser i samme materiale som tights??
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 trousers leggings derfor treggings dette er tigths/leggings men med noe tykkere stoff , ligner mere på dongeri jeang de har ofte lommer på rompa å en må ikke akurat ha sånn lange overdeler som på tights
Lykkelitenen Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Brunt og sort kan gå fint sammen, men det er avhengi av stoffene som brukes. Om man blander grove stoffer med lette stoffer, får inn variasjoer mellom silkeaktige stoffer og strikk, så kan de bli veldig lekkert. Med andre ord, om treggingsen er tynn og kardiganen er grov med masse tekstur, så kan det kunne gå sammen Men det er jo da lurt å blande inn andre farger, som du selv foreslår.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Brunt og svart går supert sammen. .. er mer skeptisk til joggeskoene
phronima Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Brunt og svart kan funke fint sammen, det. Ville dog valgt noe annet enn stereotypisk joggesko til. Det finnes et hav av komfortable sko som ser bra ut! Sko er heldigvis mer enn bare joggesko og hæler. Nøytrale farger funker alltid. Lagde noen forslag her: http://www.polyvore.com/bruncardisvarttregging1/set?id=22977070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå