Gjest Fast brukr.Ikke pålogget Skrevet 4. oktober 2003 #1 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har en elsker. Han er gift og jeg er ikke... I det siste har jeg hatt kontakt med 2-3 menn via internett, en eller to av dem kommer jeg kanskje til å treffe. Elskeren min visste at jeg hadde profil på denne bestemt siden, og ga uttrykk for at han mislikte dette sterkt. Jeg sa at jeg hadde slettet den, noe jeg gjorde, men opprettet en ny senere. Jeg vil jo egentlig ha elskeren min på "fulltid" - men han går ikke fra konen...og da er det vel like greit at jeg ser meg om etter noe annet... Eller er jeg, som jeg på en måte føler meg, utro jeg også? Noen som har kommentarer til dette? Så skal jeg prøve å ikke bli sur hvis de ikke passer meg...
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #2 Skrevet 4. oktober 2003 Hvis du ser litt opp ned på situasjonen er jo han utro mot deg, med sin egen kone vel og merke. Du tror vel ikke han aldri har sex med henne? Hva han sier for å få deg til å føle deg vel og elsket er en ting, hva han gjør for å ikke miste konen sin er en annen. Kutt ut denne mannen og finn deg en som kan gi deg det du fortjener. At han skal bestemme hva du gjør på din fritid når han er hos konen sin er jo bare komisk! Eller tragisk?
punkyB Skrevet 4. oktober 2003 #3 Skrevet 4. oktober 2003 HAn her nøyer jo ikke bare med å få både i pose og sekk , han vil ha mer ....... Her er det bare å gi beskjed om at siden dere bare er elskere så gjør du hva du vil. Vet ikke om du egentlig vil at han skal gå fra kona? Såfall kan du jo gi beskjed om det. Kanskje han får ut fingeren når han ser at du finner deg noen andre. Treffer du andre så kan du jo evnt. droppe elskeren din. Du bør jo bare gi beskjed den dagen du innleder et forhold til en annen. Så får elskeren din finne ut hva du vil. Den nye du evnt. treffer vil jo kanskje ikke like at du allerede har en elsker.
Gjest Embla s Skrevet 4. oktober 2003 #4 Skrevet 4. oktober 2003 Spørsmålet er vel ikke om du er utro eller ikke, men om du lyver eller ikke. Og det gjør du jo for så vidt.. Kanskje du håper å finne deg en mann som ikke er gift, det hadde vel gjort ting enklere for deg.. Men hvis du er i et forpliktende forhold med den gifte, så går du jo bak ryggen hans med dette. (det vet jo han alt om)
Gjest Fast bruker.Ikke pålogget Skrevet 4. oktober 2003 #5 Skrevet 4. oktober 2003 Veldig OK svar. Jeg vil fortelle ham at jeg har opprettet den profilen igjen - og se hva som skjer derfra. Til deg som spurte - jo, jeg vil gjerne at han skal gå fra konen, men det er ganske stor aldersforskjell ute og går her, og jeg har alddri sett for meg at jeg skulle bo sammen med en som er 17-18 år eldre enn meg... Det er også en grunn til at jeg "kikker" meg rundt etter noe annet. Dessuten ser jeg vel på det at jeg tenker på å finne en annen som et sunnhetstegn, det viser vel bare at jeg er i ferd med å gi slipp på det som aldri var mitt? Og, ja, klart han har sex med konen - det VET jeg, det har aldri vært lagt skjul på!
punkyB Skrevet 4. oktober 2003 #6 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg hadde ikke villet hatt en som var elskeren min jeg - av den grunn at det faktisk er han som er utro. Da er jo sjansen stor for at han vil være det mot meg også senere - og det sier litt om holdningene og verdiene hans.
krissi2 Skrevet 4. oktober 2003 #7 Skrevet 4. oktober 2003 Unnskyld meg men leser du innlegget ditt så skjønner du hva jeg mener. Du er sammen med en gift mann og er redd for at du er utro??? Bli voksen! Hva tror du han gjør hjemme med kona? Sorry men jeg blir skremt av sånne spørsmål som dette. Skjønner liksom hvor enkelt det kan være å få seg en elskerinne.
punkyB Skrevet 4. oktober 2003 #8 Skrevet 4. oktober 2003 Unnskyld meg men leser du innlegget ditt så skjønner du hva jeg mener. Du er sammen med en gift mann og er redd for at du er utro??? Bli voksen! Hva tror du han gjør hjemme med kona? Sorry men jeg blir skremt av sånne spørsmål som dette. Skjønner liksom hvor enkelt det kan være å få seg en elskerinne. Newsflash - de fleste har en elsker for rett og slett ha en elsker , dvs. en man kan ha sex med uten forpliktelser. Da spiller det ingen rolle hva han gjør hjemme. I dette tilfellet er hun fullt klar over hva som foregår i heimen.
Gjest Brunhilde Skrevet 4. oktober 2003 #9 Skrevet 4. oktober 2003 Unnskyld meg men leser du innlegget ditt så skjønner du hva jeg mener. Jeg har lest åpningsinnlegget, og forstår godt hva hun mener. Hva mener egentllig du? Det ser jeg ikke helt? Du er sammen med en gift mann og er redd for at du er utro??? Bli voksen! Hva tror du han gjør hjemme med kona? I neste innlegg skriver hun som startet debatten at hun VET han har sex med kona. Hva sier du her egentlig? At han slår? Hva er å være utro? I min eøyne er det å føre noen bak lyset, DET er vel det hun stiller spørsmål ved om hun gjør? Sorry men jeg blir skremt av sånne spørsmål som dette. Skjønner liksom hvor enkelt det kan være å få seg en elskerinne. Hvordan skremt blir du, krissi2, tør du ikke gå alene ut om kvelden? Eller blir du skremt av at et menneske som sannsynligvis er blitt såret uendelig mange ganger fordi hun er sammen med en gidt mann ikke ønsker å såre ham allikevel? Er det omtanken for et annet menneske som skremmer deg? Jeg blir skremt over at et menneske som viser så liten evne til empati kan tillate seg å be et annet menneske om å "bli voksen".
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #10 Skrevet 5. oktober 2003 DU er utro mot deg selv og han. Og han er utro mot DEG, og kona i tillegg! JEG FORSTÅR IKKE AT DU GIDDER. Ingen andre som vil ha deg eller.................?.......For det gjelder innlysende ikke din egen kresenhet her, for det er du IKKE!
*Lavendel* Skrevet 5. oktober 2003 #11 Skrevet 5. oktober 2003 Skjønner ikke problemet... Blir han sur fordi du har andre menn enn han. Samtidig som han er utro mot sin kone???? Og logikken er hvor....???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå