Gjest Bekymret... Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Hei! En kveld i forrige uke (hvilken dagen sier jeg ikke på internettet), spurte kjæresten min hva jeg ville ha til middag. Jeg ble helt paff, han lager aldrig mat til oss, det er mitt "oppgave" å jobbe på kjøkkenet, ta ut av oppvasken,lage mat og slikt. Men nå spurte han altså hva jeg ville ha. Jeg trodde han tullet, og svarte ikke, siden jeg var opptat med å se på TV (nettopp kjøpt meg Sex and the City på dvd). Jeg hørte ikke noe mer fra han, men etter en halvtimes tid kjente jeg matlukt inn på stua. Jeg gikk ropte og spurte hva han laget? Da sa han at jeg måtte komme inn på kjøkkenet. Der hadde han dekt bordet, tent på lys, og satte på musikk. Han hadde laget biff og gratinerte poteter. Han lager aldri mat hjemme. Av og til smører han seg en brødskive, eller steker seg pizza når han er hjemme alene. Det første jeg tenkte var: hva har han gjort galt nå? Er det noe han har dårlig samvittighet for, og som han ikke vil at jeg skal vite om? Og håper han med dette, at jeg skal synes at det er greit når jeg finner det ut? (Jeg har god kontakt med folk han kjenner). Jeg har også sjekket gjennom telefonen hans, og facebooken hans for å se om jeg fant noe mystisk. Men hvis det er noe, har han sikkert slettet det. Han har også endret passordet på facebooken sin nå. Jeg er helt sikkert på at det er noe han skjuler for meg, hvorfor ellers ville han endret passordet sitt? Jeg har prøvd å presse ut av han, hva han har gjort, men han nekter å si det. Hvis han ikke forteller det snart, så går han på huet ut av livet mitt! Kan noen av dere fortelle meg hva jeg skal gjøre med han?
Tulling Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Har han inrømmet å ha gjort noe feil ?
~white lady~ Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Så du skal kaste han ut av huset fordi han for en gangs skyld lagde middag til deg? Herregud, jeg håper dette er en tulletråd!
Gjest Eurodice Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Hvis dette er sant, kanskje han rett og slett ville overraske deg og gjøre det hyggelig, med å vise at han kunne lage mat?
Gjest Bekymret... Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Har han inrømmet å ha gjort noe feil ? Nei, ikke enda. Men noe må det jo være? Så du skal kaste han ut av huset fordi han for en gangs skyld lagde middag til deg? Herregud, jeg håper dette er en tulletråd! Jeg mistenker han har gjort noe han angrer på, og som han vet jeg kommer til å bli sint av. Hvis dette er sant, kanskje han rett og slett ville overraske deg og gjøre det hyggelig, med å vise at han kunne lage mat? Men hvorfor har han aldri gjort noe sånt før? Man begynner da ikke bare helt plutselig å lage mat? Og det var ikke fiskepinner heller, men det var et bedre måltid.
Gjest hogwash Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Da har jeg lært at hvis jeg er impulsiv og romantisk er det helt ok å spionere på meg. Kjekt å vite.
Gjest -L- Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 Oppfører du deg sån blir det siste gangen han lager middag til deg.
Kamikatze Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Kanskje han fikk lyst på ordentlig mat, for en gangs skyld?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #9 Skrevet 4. september 2010 Muligheten er stor for at han bare ville være grei vettu. På den annen side; så mye rart en leser her inne ang. tegn, mistanker, bevis og utroskap, er det ikke så merkelig om folk blir litt inspirert til å tro noe helt annet. Selv om det er feil. Der ble jeg minnet på det igjen gitt; jeg er fryktelig glad for å være singel.
Ava Mae Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 Jeg er helt sikkert på at det er noe han skjuler for meg, hvorfor ellers ville han endret passordet sitt? Kanskje fordi han fant ut at du har snoka på FB kontoen hans, noe han muligens ikke hadde helt sansen for? Enkelte ganger synes jeg synd på mannfolk som skal leve med oss kvinner, og spesielt når kaliberet er av dette her...
Murder Skrevet 4. september 2010 #11 Skrevet 4. september 2010 Dette hørtes jo ut som et supert forhold.. Kanskje like greit å være alene?
Gjest Jeeeeez! Skrevet 4. september 2010 #12 Skrevet 4. september 2010 Å...herre...fred. Dette er hva som er galt med mange av dagens kvinnfolk. Har ikke mannen gjort noe galt, da må vi sørge for å finne opp en grunn til at han helt sikkert har gjort noe galt. Her prøver altså en stakkars mann å gjøre noe romantisk, og mistanken om at han har gjort noe galt er ute med en gang. Vet du hva? Bare kast ham ut, du. Så kan du sitte der med Sex og Singelliv-filmen din, og snoke på resten av verden i stedet. Hvor utakknemlig kan man bli... Er det rart at mannfolka ikke tør å komme hjem med blomster eller lage middag til damene sine lenger??? Og ja, jeg er kvinne. Akkurat nå skammer jeg meg nesten over å være det...
Plutseliten Skrevet 4. september 2010 #13 Skrevet 4. september 2010 Hvor utakknemlig kan man bli... Er det rart at mannfolka ikke tør å komme hjem med blomster eller lage middag til damene sine lenger??? Det sier jeg og.... ! Herregud da, han trenger ikke ha gjort noe galt for å ville være snill med deg. Tenk etter selv, det er sikkert en gang du har pushet deg litt ekstra og gjort noe nytt for å glede ham - det betyr ikke at du må ha dårlig samvittighet for å kunne gjøre noe ekstra. Stakkars han hvis du går å beskylder han for noe han ikke har gjort. Han ville være søt og lage deg middag, så tar du det som at han har dårlig samvittighet. Hadde blitt rørt om kjæresten min hadde gjort noe sånt for meg ut av det blå (som han forresten har gjort før - uten at jeg mistenkte han for å ha gjort noe galt). Vær heller glad og ikke minst stolt over at du har en kjæreste som ønsker å glede deg, du.
Gjest nisse Skrevet 4. september 2010 #14 Skrevet 4. september 2010 Herregud! Dere kvinnfolk her inne er så jævlig på tuppa at jeg vurderer å bli homofil. Herregud, er det mulig å klikke helt fordi typen bare skal være grei. Dette er grunnen til at en del menn IKKE gjør slike ting for kjæresten sin ...
Gjest Eurodice Skrevet 4. september 2010 #15 Skrevet 4. september 2010 Herregud! Dere kvinnfolk her inne er så jævlig på tuppa at jeg vurderer å bli homofil. Herregud, er det mulig å klikke helt fordi typen bare skal være grei. Dette er grunnen til at en del menn IKKE gjør slike ting for kjæresten sin ... Skjær nå ikke alle damer her over én kam, er du snill. Hvis du har lest alle innleggene, vil du se at vi som har svart, både kvinner og menn, imøtegår TS. Ingen av oss er enig med henne i at mannen nødvendigvis har dårlig samvittighet for noe.
Snipa Skrevet 4. september 2010 #16 Skrevet 4. september 2010 Kanskje han fikk lyst på ordentlig mat, for en gangs skyld?
Gjest herregud Skrevet 4. september 2010 #17 Skrevet 4. september 2010 Du fortjener tydeligvis ikke mannen din. Om du faktisk ikke stoler på han er snill, bør du kanskje tenke over hva DU gjør galt.
Antlers Skrevet 4. september 2010 #18 Skrevet 4. september 2010 Ser ut til at det blir meg og TS mot resten her, men jeg ville også blitt skeptisk om partner plutselig "byttet personlighet". Nå er min heldigvis flink til å lage mat, men er det så vanskelig å se for seg at det kan være noe man bør være obs på om mannen plutselig disker opp med flott middag når han aldri tidligere har brydd seg stort om oppvartning? Det er lett å si at TS er hysterisk, men for alt dere vet kan jo mannen faktisk ha ei på si. Han vil isåfall ikke være den første som pga. dårlig samvittighet begynner å kjøpe små gaver, blomster, eller varte opp med et bedre måltid. At han byttet passordet på Facebook gjør meg enda mer skeptisk. Selvsagt kan det hende at mannen for en gangs skyld bare ville gjøre noe koselig for sin kjære, men synes det blir for dumt å gjøre narr når realiteten kan være noe helt annet.
Gjest nisse Skrevet 4. september 2010 #20 Skrevet 4. september 2010 Skjær nå ikke alle damer her over én kam, er du snill. Hvis du har lest alle innleggene, vil du se at vi som har svart, både kvinner og menn, imøtegår TS. Ingen av oss er enig med henne i at mannen nødvendigvis har dårlig samvittighet for noe. Joda, beklager, var bare litt opprørt over fjolla av en trådstarter, og blir faktisk enda mer opprørt over at hun ene over her forsvarer trådstarter. Også har jeg kommet over en del prakteksempler på rimelig drøye kvinnfolk her inne, og var vel de jeg siktet til når jeg skrev "dere", ikke alle kvinnfolk. Som sagt, beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå