Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest helt_Fersk2015
Skrevet

hei :)

jeg har noen spm. som jeg lurer på, og håper at det er noen der ute som er villig til å ta en titt på meg :)

1. Jeg har en rar følelse i kroppen, litt vondt i magen og ikke helt i form.. er det noe galt med meg? eller er jeg ganske enkelt gravid igjen? :)

2. Har sambo. men er litt usikker på hvor jeg har ham, er det meg han vil ha? :P

3. Vil jeg noen gang studere igjen, få en utdannelse? :)

min f.dato : 210488

sambo. f.dato : 120883

på forhånd tuuuusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg er nybegynner i tarot, så hold det i tankene! Jeg er ikke så flink. ;)

Helse er ikke særlig lurt å legge noe kort på, men jeg tror ikke du er syk. Hvil og ta en tur til legen om du føler behov for det, bruk eget godt vætt! :)

Kjærligheten skal man heller kansje ikke legge kort på, men jeg får et positivt kort på dere, tre kopper, mennesker som skåler høyt og feirer. Hva feirer man som par da? ;)

Angående utdannelse så får jeg koppenes knekt i revers. Dette kortet kan stå for å stå stille evt. Stå på, se på mulighetene. Du kan klare det du vil. Ha en flott hælg.. :)

Gjest helt_Fersk2015
Skrevet

tuusen tuuusen takk :)

kan du se om det er en baby på vei kanskje? :)

tar alt med en klype salt, siden du akkurat har begynt å legge kort, men skal gi tilbake melding på ting om det skulle være noe spesielt ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

veldig off topic, men kvfor vil du ha barn med ein samboer du er usikker på???

Gjest helt_Fersk2015
Skrevet

jeg vil ha ham! enkelt og greit, men har var så avvisende en stund, så var litt usikker på om det var noen andre innibilde egentlig.

men det har ikke vært :)

Skrevet

Jeg ser... at du er lettlurt.

Skrevet

hei :)

jeg har noen spm. som jeg lurer på, og håper at det er noen der ute som er villig til å ta en titt på meg :)

1. Jeg har en rar følelse i kroppen, litt vondt i magen og ikke helt i form.. er det noe galt med meg? eller er jeg ganske enkelt gravid igjen? :)

2. Har sambo. men er litt usikker på hvor jeg har ham, er det meg han vil ha? :P

3. Vil jeg noen gang studere igjen, få en utdannelse? :)

min f.dato : 210488

sambo. f.dato : 120883

på forhånd tuuuusen takk :)

Nå er det en stund siden du spurte, men jeg la noen kort for dere :)

Jeg tror ikke du er gravid, men du sliter med fokus og har vanskelig for å formulere deg, blir fort misforstått om dagen, kan det stemme? Noen alvorlige plager kan jeg ikke se.

Kjæresten din skal du ikke bekymre deg for, han vil ha deg og det dere har sammen. Jeg ser at han er veldig ivrig og omtenksom, men kan ta seg litt over hodet noen ganger. Det at han bryr seg så mye om alle rundt seg gjør at han kan oppfattes som mer kjærlig enn han er, så det kan hende du bekymres over hvordan han oppfører seg til andre venninner. Det er ikke tvil om at han fremdeles er forelsket i deg.

Siste spørsmål er åpent; det ligger i dine hender uansett hva slags kort du får. Det ser ut som du har vært igang med en utdannelse, men gitt opp. At du ikke maktet det har gitt deg en dårlig selvfølelse når det kommer til studier. Dette kan rettes opp!

Jeg la et kort for hva du kan egne deg til også, og tror du gjør lurt i å utdanne deg innen noe som har med medmenneskelighet å gjøre; du er en varm person. Kanskje sykepleie, eller barnevernsterapeut, lærer... mulighetene er uendelige :)

Gjest helt_Fersk2015
Skrevet

har gått helse og sosial, barne og ungdomsarbeider.. men tok ingen lærling tid, siden jeg ville gå allmennfag på bygging.. men jobber nå i barnehage, og koooser meg :) så blir det noen utdanning for min del, blir det nok førskole lærer :)7

det stemmer veeldig med alt du skrev ovenfor :)

tuusen takk for kjempe flått svar :)

Skrevet

Nå er det en stund siden du spurte, men jeg la noen kort for dere :)

Jeg tror ikke du er gravid, men du sliter med fokus og har vanskelig for å formulere deg, blir fort misforstått om dagen, kan det stemme? Noen alvorlige plager kan jeg ikke se.

Kjæresten din skal du ikke bekymre deg for, han vil ha deg og det dere har sammen. Jeg ser at han er veldig ivrig og omtenksom, men kan ta seg litt over hodet noen ganger. Det at han bryr seg så mye om alle rundt seg gjør at han kan oppfattes som mer kjærlig enn han er, så det kan hende du bekymres over hvordan han oppfører seg til andre venninner. Det er ikke tvil om at han fremdeles er forelsket i deg.

Siste spørsmål er åpent; det ligger i dine hender uansett hva slags kort du får. Det ser ut som du har vært igang med en utdannelse, men gitt opp. At du ikke maktet det har gitt deg en dårlig selvfølelse når det kommer til studier. Dette kan rettes opp!

Jeg la et kort for hva du kan egne deg til også, og tror du gjør lurt i å utdanne deg innen noe som har med medmenneskelighet å gjøre; du er en varm person. Kanskje sykepleie, eller barnevernsterapeut, lærer... mulighetene er uendelige :)

Nå ble jeg nysjerrig på om du vil ta meg også! Bare for å se hva som kommer ut av det :) vil du?

Skrevet

Nå ble jeg nysjerrig på om du vil ta meg også! Bare for å se hva som kommer ut av det :) vil du?

Er det noe spesielt du vil ha svar på da?

Skrevet

har gått helse og sosial, barne og ungdomsarbeider.. men tok ingen lærling tid, siden jeg ville gå allmennfag på bygging.. men jobber nå i barnehage, og koooser meg :) så blir det noen utdanning for min del, blir det nok førskole lærer :)7

det stemmer veeldig med alt du skrev ovenfor :)

tuusen takk for kjempe flått svar :)

Førskolelærer høres jo veldig fint ut :) Så bra at du synes det stemte bra, har hatt en ganske lang pause fra kortene nå, så det er godt å treffe blink :)

Skrevet

Er det noe spesielt du vil ha svar på da?

Ja.. kjærligheten.. og jobb!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det finnes sånne vitenskapelig sikre metoder å finne ut om en er gravid eller ei... Sånn graviditetstest tror jeg det heter...

• Liker 2
Skrevet

Ja.. kjærligheten.. og jobb!

Ok, det er ikke veldig konkret, og da går det ikke an å gi veldig konkrete svar, siden kortene også må tolkes, men jeg kan se på det generelt.¨

Kortet for kjærligheten (the chariot) forteller meg at du må ta tak i situasjonen selv. Du kan altså dra ting i postiv retning ved å selv gjøre noe aktivt.

Kortet for jobb (opp-ned Queen of Cups) er ikke veldig positiv; det virker som du søker unna og dagdrømmer i redsel for hverdagen. Jeg vet ikke hva dette kan skyldes, men du er i alle fall ikke tilfreds med dagens situasjon på jobb-fronten. Det kan se ut som du utsetter noe slags research-arbeide som må gjøres, noe som skal undersøkes, men som du ikke vet helt hvordan du skal ta tak på.

Om du gir meg mer konkrete spørsmål, kan jeg gi konkrete svar. Dette har å gjøre med at det bare er 78 kort i stokken, og de kan tolkes på maaange måter :)

Skrevet

Jeg vil også bli spådd, hva trenger du vite?

Jeg må vite hvilket område du vil vite noe om, og gjerne konkrete spørsmål, det gjør at jeg kan tilspisse tolkningen. Trenger ikke fødselstall eller stjernetegn eller sånt.

Skrevet

Ok, det er ikke veldig konkret, og da går det ikke an å gi veldig konkrete svar, siden kortene også må tolkes, men jeg kan se på det generelt.¨

Kortet for kjærligheten (the chariot) forteller meg at du må ta tak i situasjonen selv. Du kan altså dra ting i postiv retning ved å selv gjøre noe aktivt.

Kortet for jobb (opp-ned Queen of Cups) er ikke veldig positiv; det virker som du søker unna og dagdrømmer i redsel for hverdagen. Jeg vet ikke hva dette kan skyldes, men du er i alle fall ikke tilfreds med dagens situasjon på jobb-fronten. Det kan se ut som du utsetter noe slags research-arbeide som må gjøres, noe som skal undersøkes, men som du ikke vet helt hvordan du skal ta tak på.

Om du gir meg mer konkrete spørsmål, kan jeg gi konkrete svar. Dette har å gjøre med at det bare er 78 kort i stokken, og de kan tolkes på maaange måter :)

Er du bruker her inne? Kan vi skrive pm? Da kan jeg stille mer konkrete spm :)

Gjest Sommertid
Skrevet

Spennende :P Lyst å ta meg også ? :P Ingen tvang

Jeg lurer på hvordan utdanning og jobb ser ut for meg fremover. Er midlertidig uføre nå.

Så lurer jeg jo selvfølgelig på kjærligheten. Vil jeg finne meg en ny kjæreste snart, eller vil jeg gå singel i lengre tid? :P

Synes dette er veldig kjekt selv om man skal ta det meste med en klype salt.

Skrevet

Spennende :P Lyst å ta meg også ? :P Ingen tvang

Jeg lurer på hvordan utdanning og jobb ser ut for meg fremover. Er midlertidig uføre nå.

Så lurer jeg jo selvfølgelig på kjærligheten. Vil jeg finne meg en ny kjæreste snart, eller vil jeg gå singel i lengre tid? :P

Synes dette er veldig kjekt selv om man skal ta det meste med en klype salt.

Ja, ingen kan få bedre innblikk i din situasjon enn deg selv, kortene kan være med på å gjøre ting litt mere klare, men det er alltid rom for å gjøre noe med ting selv om man får dårlige kort, for eksempel.

Til spørsmål om utdanning om jobb:

5 of wands (oppned)

Du er inne i en vanskelig periode (forståelig da du nevnte du er uføretrygdet for øyeblikket.) Dette er en stor påkjenning for deg og gjør det vanskelig å se langt framover, derfor distanserer du deg fra fremtidig jobbliv. Du vil ikke håpe for mye. Det verste med situasjonen er at du føler deg hjelpeløs og fremstår som spesielt kranglevoren og vanskelig blandt dine nærmeste. Det er dessverre ikke lett for dem å sette seg inn i din situasjon, og de ser ikke at du har reelle grunner til å ikke jobbe. Det ser ut som du trekker deg unna dem som kommer kritikk, men prøv å huske at de ikke kan sette seg inn i din situasjon, og være så vennlig som det lar seg gjøre.

Dette var mest rettet mot situasjonen akkurat nå, som du er uføretrygdet.

Jeg trakk et kort til som skal representere framtidsmuligheter:

Ten of cups:

God økonomisk stabilitet, glede og tilfredshet. Det ser ut til at du vil slå deg til ro og danne familie snart (se kjærlighetskortet under). Dette vil gi deg den bekreftelsen du trenger, og jeg tror ting kommer til å ordne seg jobbmessig også. Du vil være godt sikret økonomisk og oppnå respekt og annerkjennelse, så dette ser svært lovende ut, bare du kommer deg over denne korte perioden hvor ting er litt uforutsigbare. Jeg kan dessverre ikke se ut fra dette kortet om du fortsetter i jobben du var i før eller om du begynner med noe annet.

Til spørsmål om kjærlighet:

Jeg ser et bildekort; Page og Wands. Du treffer ham mest sannsynlig mens du eller han er på en reise. Han er eventyrlysten, og også veldig kjærlig og full av følelser. Han er veldig opptatt av å ta vare på folk rundt seg, og går ikke inn i forhold halvhjertet, så om dere blir sammen, vil det være utifra et ønske om et langvarig forhold fra hans side. Om du skal ut å reise snart (det trenger ikke være langt), er det en sjanse for at du møter ham gjennom dette. ALternativt kan du ha møtt ham allerede, på en reise eller mens han var på reisefot.

Skrevet

Jeg må vite hvilket område du vil vite noe om, og gjerne konkrete spørsmål, det gjør at jeg kan tilspisse tolkningen. Trenger ikke fødselstall eller stjernetegn eller sånt.

Jeg ønsker å vite hva en reise i nær fremtid vil bringe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...