Gå til innhold

Treningsfrisyre

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Var veldig usikker på om jeg skulle legge denne på kosthold&trening eller her, men så ble det her :P

Jeg har nokså kort hår, bob-frisyre, med lugg. Noen som vet om en måte å ha håret på under trening? Ikke at det har så mye å si hvordan det ser ut (selv om jeg kunne ha det på en måte hvor det ikke så helt jævlig ut, hadde vært greit :P ), men jeg er ute etter noe som er praktisk og greit.

Jeg svetter ganske mye, så om jeg har det løst, vil luggen klistre seg til pannen. Hittil har jeg brukt løse, små spenner for å holde luggen borte fra pannen, samt to musefletter. Det dumme er at de to museflettene blir gjennomvåte etter en økt (det ser ikke ut), og siden jeg har høy panne, ser jeg ikke bra ut når jeg tar vekk luggen til siden med spenner.

Alle forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke et godt gammeldags svettebånd rundt hodet, over panna, med luggen hengende over? og liten hale bak?

Eller flette håret fremme, sånn moderne fransk flette bare med luggen osv.. feste resten av håret bak med masse klemmer eller noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har omtrent samme sveisen, bare uten lugg. Jeg bruker bare en hårbøyle jeg da, men jeg svetter lite, så håret blir ikke vått. Kanskje ikke så lurt om du har veldig høyt hårfeste også. Men spørs hvor viktig det er å se bra ut når du trener også.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...