Gå til innhold

MD Formulations produkter, mulig bom-kjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått litt berserk med visakortet på internett så det endte opp i en drøss med MD produkter.

Nå som jeg har bestilt kom jeg til å tenke på hva jeg faktisk har gjort.

Jeg vet ikke helt hvilke rutiner jeg bør ha på produktene og hvordan de brukes

Kunne noen hjulpet meg med det?

Handlekurven ser slik ut:

- Facial Cleanser

- Facial Lotion

- Vit-A-Plus Clearing Complex

- Moisture Defense Antioxidant Serum

- Daily Peel Pads

- Post-Peel Restorer

Jeg sliter med sorte prikker, oljete t-sone, kommer ofte slike "underjordiske" vonde kviser, og en del nupper (særlig i panna). Men har ikke jevt over kviser i hele ansiktet, men har ofte 2-3 vonde kviser som jeg sliter med å bli kvitt.

har tidligere brukt Decleor Cleansing Milk og Matifying Lotion.

Hvordan rutine burde jeg ha på disse MD produktene?

Og kritiser meg gjerne ved total produkt-bom. Jeg burde kanskje sjekket ut akkurat hva jeg trengte til min hud.

Så bestillingene ble gjort etter vage antydninger og anmeldelser/anbefalinger rund om på nettet.

Men håper jeg ikke har bommet helt da... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De vonde kulene er gjerne hormonelt betinget, og veldig vanskelige å bli kvitt ved hjelp av produkter.

Ellers ser handlelisten din grei nok ut, men jeg ville innført produktene over tid, og brukt en rik nok fuktighetskrem i tillegg, ellers risikerer du en totalt uttørket hud. Jeg ville nok ikke kjøpt peelingpadsene, og antioksidant-serumet kunne nok ventet, for det gir uansett for lite fukt til de fleste hudtyper på denne tiden av året.

Endret av Honesty
Skrevet

Det tenkte jeg og på, har du en god nok dag og nattkrem?

Skrevet

Jeg har Decleor Ylang Ylang nattkrem og decleor Radiance Moisturizing Fluid.

Men skal bytte ut dagkremen nå utover høsten ,men vet ikke helt til hvilken enda.

Skrevet

Jeg har ikke så mange innvendinger, men jeg ville byttet ut peeling padsene med Face and Body scrub, om du vil ha en scrub. Eller kjøpe den neste gang om du allerede har bestilt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...