Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var usikker på om jeg skulle poste noe her, tenkte at uansett hva som blir skrevet her så er det jeg som må ta valget. Trenger vel kanskje bare å få sette ord på følelser og tanker som surrer rundt i hodet mitt.

Jeg har Slitt med psykiske problemer lenge blandt annet sosial angst og depresjon. Mine psykiske problemer har hatt kontroll over livet mitt alt for lenge. Det ødelegger både meg og livet mitt. Jeg har virkelig fått nok nå, og ønsker å overkomme mine plager, jeg vil bli lykkelig. Jeg bor for øyeblikket i et annet land fordi kjæresten min bor her. Han er en utrolig flott mann, og han har ikke på noen måte skyld for mine problemer. Men det er ganske slitsomt å flytte en ny plass, få nye venner, finne jobb, lære språket osv. Jeg har vært her i et par måneder og føler at jeg har blitt mer deprimert. Jeg er redd for at den beste måten å bekjempe mine problemer på er å flytte tilbake til mitt hjemsted, hvor jeg har venner, familie, og en eventuell psykolog. Men så begynner jeg å lure om jeg bare prøver å rømme fra vanskelighetene her, blir det enklere hjemme? kommer jeg til å angre for at jeg ga opp her? Jeg vet egentlig ikke helt hvor dype problemer jeg har, alt er liksom bare rot.

Hvis jeg drar kommer jeg antageligvis å slå opp med kjæresten min, det er jo egentlig dette som hindrer meg i å dra. Han sier til meg at alt han vil er at jeg skal bli, men hvis det beste for meg er å reise så støtter han meg og jeg må ta den tiden jeg trenger og at han kommer til å vente.

Men jeg er redd han finner en annen? Og jeg vet at han har "lov" til det siden jeg drar, men jeg får vondt at å tenkte på det.

Håper kanskje noen med lignende historie kan gi meg noe tilbake meldinger :)

takk for at du gadd å lese.. sorry ble rotete, har alt for mange tanker på en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...