AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 P.g.a hodet-i-sanden-tendenser og generell idioti har jeg fått "varsel om tvangsinnkreving av misligholdt studielån". Dersom jeg betaler 68000 innen to uker vil resten av lånet tilbakeføres til lånekassen (70000). Jeg har selvfølgelig ikke så mye penger på konto. Jeg vet at jeg kan ringe og forsøke å avtale en betalingsavtale, men jeg vil helst ha det ut av verden så fort som mulig. Jeg har ingen andre betalingsanmerkniner, men har et huslån innenfor 60% av boligens verdi. Jeg har betalt alle avdrag på dette i god tid innen fristen. Når vi fikk lånet tinglyste banken verdien som 200000 kr mer enn faktisk lånebeløp så vi skulle slippe tinglysnings-gebyrer i tilfelle vi ville låne mer senere. Det jeg lurer på er om det er en god ide å høre med banken om de 68000 kan bli bygd inn i huslånet? Jeg er redd for at de sier opp lånet dersom jeg sier at jeg har fått brev fra SI. Noen som vet?
Gjest moe999 Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 (endret) -- Endret 13. januar 2017 av moe999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå