crimson Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Nå har jeg slitt med å finne en ordentlig fuktighetskrem i årevis! Kan vel ikke skade å få litt tips her. Jeg er på utkikk etter en krem som er veldig fuktgivende, men ikke gjør huden fet. Jeg tror jeg har kombinasjonhud, da jeg fort kan bli blank i t-sonen, men hele ansiktet blir gjerne veldig tørt uten riktig fukt. Jeg kan ofte få tørre flekker i ansiktet og til og med flasse av (!) samtidig som huden kan føles fet på overflaten. Jeg har også sensitiv hud og får lett urenheter. Det eneste som har funket ganske bra for fukt på huden min er Biotherm Hydra-Detox masque og Dior masque cocoon, de har jeg fått ganske babymyk hud av. MEN jeg er da på utkikk etter en krem og ikke en maske selvsagt. Alle tips er velkomne!
Gjest Heidila Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg har tørr og fuktfattig hud og bruker ansiktskrem fra beaute pasifique som heter oljefri fuktlotion. Den trekker seg fort inn i huden og føles ikke fet i det hele tatt. Funker kjempebra for meg jeg bruker i tillegg et serum under fra samme merket
Ocean Angel Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Kvinneguiden har sider om hud og velvære, står mye bra råd der.. Pass på at det er milde produkter og ikke parfymert, det svir lett på tørr og sår hud..
:-) anna Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Jeg har samme type hud som deg. Har veldig god erfaring med Dermalogica. Jeg bruker den som gir mest fuktighet. Den er fantastisk. Bruker også øyekrem, og skrubbepulver (Daily Microfoliant) Det er dyrt, men veldig verdt pengene for meg.
skandale Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Jeg har også samme hud som deg. Jeg er veldig fornøyd med Desert Essence daily facial moisturizer. Den er ekstremt billig, og fungerer bedre (på MEG) enn olay, dermalogica, garnier, vaseline intensive care, jason, loreal, biotherm osv.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Jeg har også samme hud som deg. Jeg er veldig fornøyd med Desert Essence daily facial moisturizer. Den er ekstremt billig, og fungerer bedre (på MEG) enn olay, dermalogica, garnier, vaseline intensive care, jason, loreal, biotherm osv. Hvor får man kjøpt den?
Zinnia Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Jeg har lignende hud som du beskriver. Som et rimelig alternativ har jeg vært ganske så fornøyd med både Toleriane soothing protective skincare og Hydraphase legere fra La Roche-Posay. Sistnevnte gir ihvertfall masse fukt. Men jeg har også veldig lyst til å prøve den balanserende kremen fra Oenothera som Heidi Ø. anbefaler på sin blogg.
Tullemora Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Jeg har samme hudtype som deg, og kan på det sterkeste anbefale Restylane Scincare. Produktene gir masse fukt, og består av rens, dagkrem, nattkrem og serum. De har også en nydelig håndkrem. Prøv disse, du får superfuktig hud. Deilig konsistens som lukter himmelsk. Kommer aldri til å bruke noe annet.
crimson Skrevet 17. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2010 Hadde helt glemt å svare her! Tusen, tusen takk for alle tipsene folkens, visste ikke at det var så mange med samme problemhud som meg. Skal se om jeg får tak i litt prøver på det produktene dere anbefalte. Tar også gjerne imot tips på rens i tillegg til de jeg allerede har fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå