Gjest Hmm Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10044259 Hva er det med kvinner og Bad Boys. Trodde Kat Von D var en tøff selvstendig jente som ikke ville falle for en som var utro med utallige damer. Etter skilsmissen hans med Sandra Bullock. Ville du hivd deg over Jesse James? Ville du hivd deg over Petter i Paradise Hotel soom ikke kan være en natt uten en ny kvinne selv om han er sjarmerende og søt? Bare spør.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Selvstendige sterke damer trenger også kjærlighet..og kos Så enkelt er det, og de er vel lettere å nedlegge nettopp av den grunn.
Gjest Raindrops Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Enda en tråd om kvinner og bad boys. Herlig.
Gjest Cipheria Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 (endret) Siden jeg er noe kynisk og negativ selv, så kunne jeg helst tenkt meg en som kunne få meg til å ønske å være noe annet. Så en bad guy hadde vært dårlig match for meg. Når det er sagt, så er jeg ikke spesielt interessert i å være den som avgjør hvem som er hva. Jeg tviler på at jeg hadde passet med en som leser kjendissladder på vg.no Hiver på noen grunnleggende kunnskaper i norsk: en kvinne [..] flere kvinner alle kvinner Kat Von D faller under kategorien "en kvinne" Endret 3. september 2010 av Cipheria
Murder Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Kanskje det kommer av at kvinner ikke deler menn inn i badguys/niceguys, men tar dem for det de er, og gir dem en ny sjanse?
Independent_ Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Hvordan VET du at han er en "badboy"? Kjenner du han kanskje? Og fotrell meg: hva er en "badboy"?
Eternity Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 Vi vet vel ikke så mye mere om denne mannen enn hva media prøver å innbille oss.
-milla j- Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Kat von D er vel ett av de verste eksemplene man kan komme med i denne sammenhengen :gjeiper: http://www.whosdatedwho.com/celebrities/people/dating/kat-von-d.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå