Gå til innhold

eldre damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

i helga skal jeg til byen . har lenge hatt drømt om en eldre dame , synes dem er sexy , erfarn og god i senga . har jeg god sjans til å finne en .

noen med erfaringer eller tipser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bingo? Dansebandfest?

Skrevet

ikke tipser, tisper

Skrevet

Hva med å henge ut på et gamlehjem?

Eller kanskje blomsterbutikker, garnbutikker eller enkelte kaféer?

Skrevet

Hva er eldre?

Skrevet

Hva er eldre?

rundt 30-35

Skrevet

i helga skal jeg til byen . har lenge hatt drømt om en eldre dame , synes dem er sexy , erfarn og god i senga . har jeg god sjans til å finne en .

Snakker du imot deg selv her? Du har lenge DRØMT om en eldre dame, og du SYNES de er gode i senga? Hvis du allerede har vært så heldig å oppleve ei gammal dame så vet du vel kanskje hvordan du finner ei også???

Skrevet

rundt 30-35

Hvor gammel er du da? 17?

Skrevet

Søk på diskoen. Der går også damer på 40+ hahaha.

Det passer vel bra med høy musikk da du neppe har mye å bidra med intellektuelt.."drømmer om eldre damer og vet de er gode i senga"..hahaha

Skrevet

rundt 30-35

Jeg ville ikke kalt disse damene for eldre. "Eldre" er et finere ord for gamle :fnise:

Gjest Taxmannen
Skrevet

Jeg ville ikke kalt disse damene for eldre. "Eldre" er et finere ord for gamle :fnise:

[/quote

Skjønner godt han kaller de for ''eldre'' damer når han sikkert bare er 18 år. Jeg ser på en 35 år gammel dame som eldre.. Pga jeg bare er 18. Men de blir ikke gammel for meg før de runder rundt 50.

Skrevet

Dæven, vi er 'gamle' når vi er 30-35!! *sniff*

Skrevet

Hva har du drømt om å gjøre da?

Å nei, la oss slippe å høre om det da...

Skrevet

Hvorfor det? Jeg lurer på hva det er de tror de får av "eldre" damer kontar Yngre.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor det? Jeg lurer på hva det er de tror de får av "eldre" damer kontar Yngre.

Det skal jeg fortelle deg. Vi "eldre" har knallsterke skjedemuskler og holder gutten/mannen dønn fast. Dessuten knytter vi våre lange hengepupper rundt nakken deres. De kommer ikke løs før vi forbarmer oss over dem når vi har fått vårt og er førnøyde :danser:

Skrevet

Det skal jeg fortelle deg. Vi "eldre" har knallsterke skjedemuskler og holder gutten/mannen dønn fast. Dessuten knytter vi våre lange hengepupper rundt nakken deres. De kommer ikke løs før vi forbarmer oss over dem når vi har fått vårt og er førnøyde :danser:

Og ellers har vi det godt? :huh:

Gjest Raindrops
Skrevet

:skratte:

Skrevet

Jeg har blitt skjekket opp utallige ganger av 20 åringer, tror ikke de fleste hadde en fetish på "eldre" damer. Jeg er godt over 30.

Skrevet

Ah, eldre damer som i bestemødre? Ta deg en tur på det lokale pleiehjemmet! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...