Sunniva81 Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Får besøk lørdags kveld av en som jeg har hatt et godt øye til en stund, og jeg er faktisk nervøs.Først ble vi enige om å leie en film for å se.Men vi har ikke sett hverandre på lang tid, og heller ikke i edru tilstand,så jeg føler vel at film kanskje blir litt vel asosialt på vårt "første" møte Unasett, hvordan er det mulig å være nervøs da,når jeg ikke har sett han skikkelig før engang? Eller,mer spent kanskje, det er jo normalt forsåvidt, men ikke nervøs...Huff, vet ikke om dette lover så bra egentlig.Mest lyst til å avlyse.Har jo datteren min også denne helgen,så hva om hun våkner!? :-D Men jeg liker han jo....tror jeg da.Det føles hvertfall litt sånn Huffameg dette dating gamet altså, slår jo fullstendig lufta utav en :-p Kanskje jeg bare burde leie en film, så slipper vi å snakke så mye. hehe
Spiralis Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Dersom du har hatt øye til han en lang stund så er det vel bare naturlig å være litt nervøs. Om dere har blitt enige om å leie en film så er det vel bare å gjøre det, men det betyr vel ikke at dere har nødt til å komme så langt at dere faktisk setter på filmen. IKKE avlys. Det er naturlig å være nervøs når man står på stupekanten, men dette klarer du vet du! Når det gjelder datteren din så har hun det best når mamma har det bra. Dersom hun skulle vokne så er det bare å lulle henne i søvn igjen. Ingen grunn til å avlyse av den grunn. Dersom du skulle bli skikkelig nervøs og motet svikter så sett på filmen. Det virker jo som du liker han så prøv å få det koselig så blir det kansje ingen grunn til å sette på filmen i det hele tatt... og om dere nå setter på filmen.. og motet kommer tilbake så har du jo pauseknappen ... og ingen vet hvor lenge den pausen blir dersom det tar av Lykke til i morgen!
Sunniva81 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 Dersom du har hatt øye til han en lang stund så er det vel bare naturlig å være litt nervøs. Om dere har blitt enige om å leie en film så er det vel bare å gjøre det, men det betyr vel ikke at dere har nødt til å komme så langt at dere faktisk setter på filmen. IKKE avlys. Det er naturlig å være nervøs når man står på stupekanten, men dette klarer du vet du! Når det gjelder datteren din så har hun det best når mamma har det bra. Dersom hun skulle vokne så er det bare å lulle henne i søvn igjen. Ingen grunn til å avlyse av den grunn. Dersom du skulle bli skikkelig nervøs og motet svikter så sett på filmen. Det virker jo som du liker han så prøv å få det koselig så blir det kansje ingen grunn til å sette på filmen i det hele tatt... og om dere nå setter på filmen.. og motet kommer tilbake så har du jo pauseknappen ... og ingen vet hvor lenge den pausen blir dersom det tar av Lykke til i morgen! Neida, jeg skal ikke avlyse Begynner å glede meg masse nå,og kan ikke vente til han kommer. Skal leie en god komedie jeg har blitt anbefalt,så får vi se da,om den blir satt på eller ikke Vet det er normalt å bli nervøs, han er jo såvidt jeg husker veeeldig kjekk. hehe Vel,jeg får stikke på trening en tur å få ut litt spenning i kroppen tror jeg. Så får jeg bare se frem til en forhåpentligvis vellykket kveld :)
Sunniva81 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 Det gikk veldig bra:) Han er veldig sjarmerende og kjekk. Ble film og snakk, så kveld. hehe
MissStiles Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Det gikk veldig bra:) Han er veldig sjarmerende og kjekk. Ble film og snakk, så kveld. hehe Så bra. Blitt noen flere dater?
Sunniva81 Skrevet 11. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2010 Ja, han var på besøk i gårkveld.Jeg smekket til med god mat og god drikke Han var strålende fornøyd. Men jammen ikke godt å si hvordan dette ender. I dag har jeg lyst til å være alene igjen...Så jeg får bare ting som det kommer
Gjest brutal_mann Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Om du har lyst å være alene etter tre dater så er ikke han mannen i ditt liv. Men er nok fin tidstrøyte mens du leter.
Sunniva81 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2010 Om du har lyst å være alene etter tre dater så er ikke han mannen i ditt liv. Men er nok fin tidstrøyte mens du leter. Jeg vet det! Åsså ble han irritert for at jeg ikke gadd å møte han på byen utpå kvelden,men heller være hjemme og slappe av. Sa jeg ikke orket, og fikk dermed et surt "jaja" tilbake. Haha...Og siden har jeg ikke hørt noe. *oppgitt*
Sulosi Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 Om du har lyst å være alene etter tre dater så er ikke han mannen i ditt liv. Men er nok fin tidstrøyte mens du leter. Tja, er nok litt forskjellige vi da. Jeg synes det er litt greitt å ha litt tid imellom og få tid til å kjenne på hvordan datene var, sortere følelsene og hvis det er bra bare nyte spenningen og glede meg ekstra til neste gang.
Sunniva81 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2010 Joda, er enig i det. Er bare grunnen til at jeg ville være alene. Jeg følte faktisk ikke for å ha besøk av mannen. Og det er vel kanskje litt rart? Da er han kanskje ikke "den rette"?
MissStiles Skrevet 15. september 2010 #12 Skrevet 15. september 2010 Joda, er enig i det. Er bare grunnen til at jeg ville være alene. Jeg følte faktisk ikke for å ha besøk av mannen. Og det er vel kanskje litt rart? Da er han kanskje ikke "den rette"? Jeg synes ikke det er rart. Sånn har jeg det selv. Av og til føler jeg bare for å være helt alene. Men som du sier, kanskje det er et lite tegn at han reagerte sånn. Men du får vente og se litt..
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2010 #13 Skrevet 15. september 2010 Joda, er enig i det. Er bare grunnen til at jeg ville være alene. Jeg følte faktisk ikke for å ha besøk av mannen. Og det er vel kanskje litt rart? Da er han kanskje ikke "den rette"? Han er nok Mister HeltGreit. Men den rette? Neppe.
Sunniva81 Skrevet 18. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 18. september 2010 Han er nok Mister HeltGreit. Men den rette? Neppe. Vi får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå