Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone har plutselig blitt mye bedre i sengen, helt vill faktisk, samtidig har hun begynt å passe på mobiltelefonen sin veldig godt. Av og til stikker hun ut om ettermiddagen uten å ville si nøyaktig hvem hun skal være med. Det er typisk etter disse kveldene at hun er veldig aktiv i senge. Alt tyder på at hun har et forhold på si. Bør jeg sjekke mobiltelefonen hennes og avsløre det hele, eller skal jeg unne henne å ha et spennende liv samtidig som jeg får godt betalt i sengen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp til hva du føler selv. Evt ta det opp med henne, og si at du synes det er ok om du faktisk mener det.

Skrevet

Hehe.. Ble helt satt ut her jeg nå..

For å si det sånn, hadde det vert min kone, og jeg hadde funne ut om hun var utro, så hadde nok det ekteskapet vert slutt.. Uansett hvor god hun plutselig hadde vert i senga.. :P

Skrevet

Jeg er jo ikke helt sikker på at hun er utro, men nesten. Hadde vært verre hvis jeg viste hvem det var med, og jeg så mange klissete SMS er. I tillegg vil det jo ødlegge veldig mye for barna osv hvis jeg avslører det og vi bryter forholdet. Jeg tenker at det kanskje går over den første spenningen har lagt seg. ?

Skrevet

Det kan gå over ja, så lenge dere har det bra sammen er det stor sjangse for at hun vil innse at det hun holder på med er helt feil.

Skrevet

Du har jo bare fordeler av dette sidespranget tilsynelatende .. hvorfor vil du endre på det?

Skrevet

du høres veldig ut som en troll du ole,som tennner på at kona er gravid.

Skrevet

Jeg hadde selv en elskerinne for noen år siden, det er vel litt derfor jeg ikke føler jeg kan ta henne nå. Da følte jeg det veldig godt og inspirerende, og hadde ingen planer om å gå fra min kone. Jeg unner jo henne å ha det bra også. Synes det er bedre at hun har en elsker enn at hun reker rundt på byn med stadig nye partnere. Hva syntes dere?

Skrevet

Jeg hadde selv en elskerinne for noen år siden, det er vel litt derfor jeg ikke føler jeg kan ta henne nå. Da følte jeg det veldig godt og inspirerende, og hadde ingen planer om å gå fra min kone. Jeg unner jo henne å ha det bra også. Synes det er bedre at hun har en elsker enn at hun reker rundt på byn med stadig nye partnere. Hva syntes dere?

Jeg er helt enig med deg, du har ikke noe å syte over. Når du er lykkelig og hun er det så er jo alt fryd og gammen. :)

Skrevet

Er det noen av dere kvinner som har hatt en elsker som kan fortelle meg: har det vært for spenningen / sexen sin skyld eller tenker dere på det som en fremtidig partner? Jeg tror vi menn gjør dette mer for sporten sin del, og ikke for å skifte partner.

Skrevet

Jeg hadde en elsker en gang og jeg utviklet store følelser for ham. Jeg gjorde det overhodet ikke for spenningen (det var kanskje der det begynte.. gøy å få ooppmerksomhet..), men det endte opp med vonde følelser. Jeg utviklet dype ekte følelser for elskeren, men klarte ikke å forlate han hjemme.

Veien hjem var lang, tung og vond.

Ødela mye... og hadde jeg kunne valgt, hadde jeg ønsket at mannen min hadde konfrontert meg. Ikke hardt og brutalt.. men hintet forsiktig, slik at jeg forstod at han visste noe.. skjønte noe. Slik at jeg kunne strammet meg opp og tatt nye valg.

Ha åpning for at hun kan prate med deg om det. Ikke arrester henne (da vil hun ikke prate!)

Og gjør det nå.. for hvis hun enda kommer hjem og lar deg få alt hun er verdt i sengen er det ikke sikkert at hun har gått så langt med elskeren sin - enda...

Skrevet

Er det noen av dere kvinner som har hatt en elsker som kan fortelle meg: har det vært for spenningen / sexen sin skyld eller tenker dere på det som en fremtidig partner? Jeg tror vi menn gjør dette mer for sporten sin del, og ikke for å skifte partner.

Jeg er anonym bruker kl 16:57. Jeg har vært utro, men det var ikke fordi jeg var på utkikk etter noe ny mann. Jeg elsket bare oppmerksomheten og spenningen.

Skrevet

Jeg er anonym bruker kl 16:57. Jeg har vært utro, men det var ikke fordi jeg var på utkikk etter noe ny mann. Jeg elsket bare oppmerksomheten og spenningen.

Vil bare legge til at han var en elsker, og at jeg sluttet før det kom noe slags form for følelser inn i bildet. Jeg valgte ham kun pga utseende og personlighet.

Enkelte har det med å gjøre ting mer komplisert for seg selv, og velge en de faktisk liker ganske godt. Så det er jo noe å være obs på.

Skrevet

Jeg var utro fordi han hadde så vakre øyne og jeg ble helt bambi i knærne av det etter at vi hadde røyka par tette. Det skjedde bare en gang da, for sikkerhets skyld selv om han la an på meg par år etter også. Også var han musiker og hadde alle de bimboene rundt seg, så jeg holdt meg til han jeg var sammen med helt til jeg ble singel igjen.

Det var jeg som gjorde det slutt. Jeg ga opp, men det er en annen musikk.

Skrevet

i går skjedde det igjen, hun var ute en tur, men glemte å ta med hunden. Da hun kom tilbake var hun helt oppspilt og ville ha sex. Hun kastet seg over meg og søg pikken min, noe hun ikke har gjort på ti år. Og så sa hun at jeg har en utrolig deilig pikk, og at den nok er større en de fleste. Vi hadde virkelig god sex, og jeg er glad i henne. Det er mange grunner til at jeg vil at forholdet skal fortette, men det gnager at jeg vet hun har en elsker. Hva skal jeg gjøre? 1. Konfrontere henne medd det og risikere at vi skilles, eller 2. Skaffe meg en elskerinne selv og nyte livet? Je har nok ikke@så store problemer med å skaffe meg en elskerinne siden jeg er høy, slank,pen,rik ogsnill og veltrent. Hva@skal jeg gjøre?

Gjest trollemor
Skrevet

i går skjedde det igjen, hun var ute en tur, men glemte å ta med hunden. Da hun kom tilbake var hun helt oppspilt og ville ha sex. Hun kastet seg over meg og søg pikken min, noe hun ikke har gjort på ti år. Og så sa hun at jeg har en utrolig deilig pikk, og at den nok er større en de fleste. Vi hadde virkelig god sex, og jeg er glad i henne. Det er mange grunner til at jeg vil at forholdet skal fortette, men det gnager at jeg vet hun har en elsker. Hva skal jeg gjøre? 1. Konfrontere henne medd det og risikere at vi skilles, eller 2. Skaffe meg en elskerinne selv og nyte livet? Je har nok ikke@så store problemer med å skaffe meg en elskerinne siden jeg er høy, slank,pen,rik ogsnill og veltrent. Hva@skal jeg gjøre?

Tralle tone troll... du har jo hatt en elskerinne tidligere sa du, hvis du tar en ny nå så må også kona di få seg en elsker til ved en annen anledning. Sikkert mange elskere og elskerinner å få i trollskogen..

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Dårlig moral. Man skal ikke være utro. Det står i Bibelen. Tenk på det du. Og det kan du jo også si til din kone!!

Hilsen Moralpolitiet

Skrevet

Dere burde heller prøve dere som swingere og dermed få inn slik spenning i forholdet deres i mere kontrolerte former.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...