Gjest Entusiast Skrevet 4. oktober 2003 #1 Skrevet 4. oktober 2003 Lurte på om det er noen av brukerene her som trener noen form for kampsport??? Gikk på karate tidligere (kyokushin) Lurer på og begynne igjen , greier liksom ikke og slutte med det
ringblomst Skrevet 4. oktober 2003 #2 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har også gått på karate, men det er mange år siden nå. Først begynte jeg med Nanbudo som syv-åring og holdt på med det et par år, og så begynte jeg på Shotokan da jeg var 12-13 år. Sluttet helt da jeg var 15-16. Også jeg kunne godt tenke meg å begynne på nytt - er kjempebra trening . Blir nok ikke før om et år eller to, tror jeg.
Rapitap Skrevet 4. oktober 2003 #4 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg trente Budokan i 6 år. Sluttet da treningen flyttet til en annen kant av byen. Det var knall gøyt og hjalp meg med å disiplinere meg selv i tenårene. Jeg vil absolutt anbefale andre dette! =)
Gjest Virvel Skrevet 4. oktober 2003 #5 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har drevet med karate i et par år, men har ikke vært på trening på evigheter. Det er vel noe sånt som to år siden jeg var der sist. :oops: Det var aldri meningen å slutte, jeg skulle bare ta en pause for å prioritere skolen litt, og så ble det bare sånn... Har veldig lyst til å begynne igjen, men jeg er så ufattelig tiltaksløs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå