Gjest Huffsa Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Noen som har tips til noen gode franske rappere? Evt sanger? Vil gjerne ha litt god-humør (franske) sanger. Liker f.eks denne ganske godt
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 leit med rap når man ikke vet hva i all verden de sier.. kan jo være alt mellom himmel og jord. "tok den i baken før frokost, spiste bajs til lunch, røyket hasj hele dagen, nå har jeg vondt i magen" Kommentaren på youtube sier jo alt: "i speak french, and trust me, this is so sick when you understand the lyrics "
Gjest Huffsa Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 leit med rap når man ikke vet hva i all verden de sier.. kan jo være alt mellom himmel og jord. "tok den i baken før frokost, spiste bajs til lunch, røyket hasj hele dagen, nå har jeg vondt i magen" Kommentaren på youtube sier jo alt: "i speak french, and trust me, this is so sick when you understand the lyrics " Det er da overhode ikke hva jeg spør om. Og hva vet du om jeg kan fransk eller ikke?
Gjest Invicta Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=eOm8oGGJRfc
Gjest Bond Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Jeg hadde nok ikke kalt det fra første innlegg for rap.. Den eneste jeg kan huske av fransk rap er nok Rocca.
Gjest Opus Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Jeg hadde nok ikke kalt det fra første innlegg for rap.. Den eneste jeg kan huske av fransk rap er nok Rocca. Tror TS mente at h*n i tillegg til Fransk rap ville ha andre type franske sanger/artister som er litt mer "party-party"
Wonders Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Tenkte denne med en gang; Alors on danse så klart. Endret 6. oktober 2010 av Wonders 1
hilli Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 MC Solaar er "gammel" fransk rap, men om man blir i godt humør av han vet jeg ikke helt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå