Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære hadde et lite brudd her for ei stund tilbake. Under det bruddet som var på bare en mnd ,har han opprettet en profil på sånn amatørsexside! For å søke etter sexpartnere eventuell forhold.

Hadde dere akseptert noe slikt?

Jeg sliter med å tilgi han dette, enda det egentlig var brudd, pga det skjedde 2 dager etter bruddet!

Og jeg er redd han kanskje gjør dette i forholdet og, selv om vi bor sammen og ikke noe indikerer på det :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dere akseptert noe slikt?

Jeg hadde jo strengt tatt ikke hatt noe valg. Så lenge bruddet var et faktum (selv om det kun var to dager gammelt) så var han fremdeles singel og fri til å gjøre det. Om han så hadde dratt på byen å hatt med seg noen hjem så kunne jeg heller ikke sagt noe på det. Så lenge tillit ikke har vært et problem tidligere i forholdet så ville jeg bare latt det gå :)

Skrevet

Jeg er på slike sider, men leter ikke spesifikt etter noe. Har han sakt det selv?

Skrevet

Er det ikke ganske klassisk da, at noen styrter ut på "markedet" så fort de kan etter et brudd, for å lindre sorgen og det såre egoet litt, uten å ville noe mer enn det?

Jeg har sett flere menn kaste seg over den ene dama etter den andre, i forsøket på å glemme HENNE, som de egentlig elsker...

Jeg skjønner at du syns det er litt sårt, men så lenge han ikke er aktiv på denne sjekkesida, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg.

Snakk om det med ham, da vel! :)

Skrevet

Jeg var ute for noe av det samme for en tid tilbake bare at jeg og han var sammen da. Fikk ad omveier greie på at han var på sånne saxdating-sider og jeg lagde med en falsk profil for å kunne gå inn å se hva han dreiv med. La ut agn til han som han slukte med stang,snøre og dupp!! Vi skrev sammen en liten stund og han var veldig ivrig etter å møtes. Han var singel og hadde vært det i flere år kunne han fortelle meg på denne sexdating-siden. Han sendte meg bilder(ja nakenbilder også), jeg sendte selvfølgelig ingen bilder for ville ikke at han skulle avsløre meg. Avtalte etter hvert et møte og jeg troppet opp!! Gjett hvem som fikk hakeslepp da han så hvem han hadde hatt kontakt med!! Han unnskyldte seg i det vide og brede og sa at det var spenningen som dreiv han men bedyret samtidig at han elsket meg og at jeg var mer enn bra nok i senga osv... Er vel unødvendig å si at jeg slapp han som en varm potet etter denne "daten"... og siden har ingen sett han...

Nå er det slett ikke sikkert at din går så langt som min gjorde men du verden det finnes mye rart der ute på sånne typer sider, ja på såkalte "vanlige" datingsider også...

Skrevet

Jeg er på slike sider, men leter ikke spesifikt etter noe. Har han sakt det selv?

Han sa han var fortvilt over at jeg ikke ville ha kontakt og at han i desperasjon gikk inn og laget profil der!

Og at han drakk

Skrevet

Jeg var ute for noe av det samme for en tid tilbake bare at jeg og han var sammen da. Fikk ad omveier greie på at han var på sånne saxdating-sider og jeg lagde med en falsk profil for å kunne gå inn å se hva han dreiv med. La ut agn til han som han slukte med stang,snøre og dupp!! Vi skrev sammen en liten stund og han var veldig ivrig etter å møtes. Han var singel og hadde vært det i flere år kunne han fortelle meg på denne sexdating-siden. Han sendte meg bilder(ja nakenbilder også), jeg sendte selvfølgelig ingen bilder for ville ikke at han skulle avsløre meg. Avtalte etter hvert et møte og jeg troppet opp!! Gjett hvem som fikk hakeslepp da han så hvem han hadde hatt kontakt med!! Han unnskyldte seg i det vide og brede og sa at det var spenningen som dreiv han men bedyret samtidig at han elsket meg og at jeg var mer enn bra nok i senga osv... Er vel unødvendig å si at jeg slapp han som en varm potet etter denne "daten"... og siden har ingen sett han...

Nå er det slett ikke sikkert at din går så langt som min gjorde men du verden det finnes mye rart der ute på sånne typer sider, ja på såkalte "vanlige" datingsider også...

Ja jeg er redd for at han gjør det i forholdet og , når han bare etter 2 dager kunne lage en slik profil :kjefte::snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...