Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg et par grå ullstrømpebukser, helst ribbestrikkede, altså med striper nedover beina. Men hvilke butikker selger slike? Jeg har sett litt rundt på diverse butikker, men som regel så er de jeg finner enten ribbestrikkede eller ull...

Forresten, når jeg er inne på temaet: hva kan jeg ha over slike strømpebukser? Jeg har en svart, kort shorts jeg tenkte jeg kunne bruke. Men for å utvide høst-/vintergarderoben litt tenkte jeg jeg skule kjøpe noe mer jeg kan kombinere med en slik strømpebukse, men føler liksom ikke at jeg kan ha hva som helst over en strømpebukse i ull... Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen mørk grå ribbestrikkede fra Pierre Robert. De er riktignok ikke 100% ull, men varme og gode! :)

Du kan vel bruke både shorts, skjørt og kjoler til strømpebukser. Litt grovere stoffer er nok penest til ullstrømper med struktur.

Skrevet

Tunika, grov høstkjole i ull eller tynnere kjoler i mer typiske høstfarger, lange strikkede gensre kan du fint kombinere med ullstrømpebukser :) Piere robert har noen fine, samme har figleavs.com

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg kjøpte en fra Cubus i fjor, mye mulig de fortsatt selger :) Mener å huske at den er i ull, men ikke 100% sikker :)

Skrevet

Sverger til Pierre Robert sine som du finner på de fleste matvareforretninger :)

Skrevet

Takk for svar! Pierre Robert it is then :jepp:

Så får jeg se hva jeg finner av klær til å kombinere med strømpebuksene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...