Arwen Skrevet 4. oktober 2003 #1 Skrevet 4. oktober 2003 Regner med at det er fler her som prøver å få tak i. Noen som har kommet gjennom nåløyet??
punkyB Skrevet 4. oktober 2003 #4 Skrevet 4. oktober 2003 Kom du igjennom nå da eller?? Jeg prøvde å ringe (opptattt selvfølgelig) - vurderte faktisk å dra ned til SPektrum også ...... men det var før i dag tidlig ...... FIkk plutselig et brev i går fra et kortselskap - tilbud på Robbie Williams billetter - YEEEHHAHHHH - tenkte jeg , jeg er reddet - men det var jo helt til jeg så at prisen var 2000 kr. Var med middag og div. reier først. Så det blir nok KG isteden den kvelden .......
Arwen Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2003 Kom gjennom og da sa se at det var utsolgt, har kommet gjennom flere ganger, men da har de bare beklaget og sagt at de ikke kan besvare min samtale. Av prinsipp kjøper jeg ikke svartebørsbiletter, så nå er alt håp ute.. :cry:
punkyB Skrevet 4. oktober 2003 #6 Skrevet 4. oktober 2003 Ja jeg gidder ikke å betale nesten 1000 kr for en billett. Vi får vente til neste gang han kommer heller :-(
Brownie Skrevet 7. oktober 2003 #9 Skrevet 7. oktober 2003 Fikk tak i billetter - men har jobbet hardt for dem. Jeg og samboeren satt med 4 (!) telefoner og kom igjennom etter 40 min. Gleder meg masse. Var i Stockholm og såg RW i sommer - fantastisk bra konsert! Brownie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå