Gå til innhold

Foreldreportalen og KG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg henger begge steder og legger merke til at folk her og der virker nesten som å være fra to forskjellige verdner.

Nermest samme debatt får gjerne nesten to ulike meninger om sammenligner de to forumene. Synes også mange på kg virker langt mer konservativ.

Men hvorfor er det slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulike forum har forskjellig profil, og vil selvsagt tiltrekke seg ulike mennesker. Jeg har for lengst innsett at klientellet på KG på ingen måte representerer flertallet i samfunnet ellers, og er aktiv her mest pga underholdningsverdien.

Skrevet

Skjønner ikke helt jeg? Er vi ikke som "alle de andre"? Utdype litt?

Skrevet

Jeg henger begge steder og legger merke til at folk her og der virker nesten som å være fra to forskjellige verdner.

Nermest samme debatt får gjerne nesten to ulike meninger om sammenligner de to forumene. Synes også mange på kg virker langt mer konservativ.

Jeg har ikke vært på det andre forumet, men jeg er overrasket over at du synes folk her er konservative. Jeg synes det stikk motsatte. Bare for å ta et par eksempler, så virker de fleste mødrene her å være veldig mot barnedåp og alt som kan smake av kristendom i skolen. De fleste ser ut til å ha sex først og snakke om forhold siden. Og på seksualitetsforumet tisser folk på hverandre i vilden sky. Ja jeg skjønner jo at akkurat det forumet kanskje har mindre med virkeligheten å gjøre enn de andre, men dog. Konservativt? Nei. Jeg får absolutt inntrykk av at kvinneguidens brukere er ganske blodrøde sånn i snitt...

Skrevet

KG-damene er veldig politisk korrekte!

Skrevet

Nettopp... og det har noen bestemt at befinner seg ganske godt plantet langt inne på venstresiden. Ser ikke mange konservative innlegg her inne, og de som er blir stort sett hudflettet.

Skrevet

Men hva er galt me det?

Skrevet

Men hva er galt me det?

Manglende evne og mot og fantasi til å tenke utenfor boksen, kanskje? Hva tror du?

Skrevet

Manglende evne og mot og fantasi til å tenke utenfor boksen, kanskje? Hva tror du?

Jeg ser ikke noe galt i å være plotisk korekt.

Skrevet

Jeg liker meg godt inne på KG, synes det er utrolig mange oppegående mennesker med kloke meninger.

Litt på siden av spørsmålet til TS, men likevel. Glad det finnes et forum der jeg kan få svar på det meste, og få ut frustrasjoner, også anonymt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...