Gå til innhold

Hvor ofte promper du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å spise lavkarbo, og nå fiser jeg så sjelden at jeg tenker 'oj! dette har jeg ikke gjort på ei stund!' hver gang :gjeiper:

haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prompet samtidig som jeg leste trådtittelen :danse:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har faktisk fortsatt illusjoner om at det finnes jenter som ikke promper. De vakre babes´ene gjør liksom ikke sånt..

Hilsen mann

Hilsen mann? du mener vel Hilsen gutt.

Med din mentalitet så er du åpenbart ikke noe "mann". Sorry kompis.

når du sier "vakre babes" så regner jeg med at du sikter til de som har utseende(i dine øyne.)

Noe som igjen forteller meg at du har et overfladisk syn.

Logikken din burde slått inn for lengst og fortalt deg at alle promper. Uten å tenke/diskutere det engang.

Det er ikke noe sammheng mellom skjønnhet og tarmgass.

Du sliter nok å skille mellom realitet og falskhet.

enten er du dum og naiv eller uviten.

Beklager, men når du poster anonymt og hilser bare fra "mann" så er det fort gjort at det går utover oss andre menn også.

Skrevet

Slik luft slippes ut ved behov. Men er det folk i nærheten blir det holdt inne.

• 1 år senere...
Skrevet

Hahahaha, for en tråd.... Nesten så artig at den bør draes igang igjen.

Jeg promper masse, om natta og om morgenen først og fremst. Ofte i det jeg våkner :fise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg spiser svært mye sukkerfritt sukkertøy og drikker store mengder kaffe. Dette medfører at jeg fiser latterlig mye i løpet av ett døgn. Kanskje så mye som femti ganger. Jeg føler meg tynn etter at jeg har sluppet en brakar.

Skrevet

Jeg spiser svært mye sukkerfritt sukkertøy og drikker store mengder kaffe. Dette medfører at jeg fiser latterlig mye i løpet av ett døgn. Kanskje så mye som femti ganger. Jeg føler meg tynn etter at jeg har sluppet en brakar.

Hehe! :fise:

Kanskje vi kan fortelle "prompehistoriene" våre? Har du noen gang driti deg ut, rett og slett?

Jeg feis en gang midt i klasserommet da jeg gikk på barneskolen, så alle hørte det. Det var virkelig pinlig.... :sjenert:

Skrevet

Jeg synes fortsatt det er vanskelig å se for meg at "perfekte", pene jenter promper og bæsjer. Kan liksom ikke tro at Jessica Alba og Scarlett Johansson også gjør det.

Rart, jeg vet - men jeg mener det, jeg kan ikke forestille meg det!

Det er ikke bare sjønnhetsidealene som er usunne, i dagens samfunn. Også prompeidealene er det.

:fise:

Skrevet

Det er ikke bare sjønnhetsidealene som er usunne, i dagens samfunn. Også prompeidealene er det.

:fise:

Jeg kan IKKE skjønne at Reese Witherspoon bæsjer og promper.

Hun er verdens vakreste kvinne :rodmer::rodmer:

Skrevet

Selv fiser jeg gladelig hjemme hos meg selv, og prøver å unngå det om mulig ute blant folk. Kan finne på å gå ut av rommet (eller inn på do) og "bli ferdig". Må jeg holde de inne lenge får jeg en forferdelig mageknip.

Eksen ble nærmest skremt av brakarne mine. Hendte rett som det var at jeg slapp en kraftfull en i senga eller sofaen, så rommet ristet. Ikke derfor hun ble eks, altså! ;)

• Liker 1
  • 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Kevlarsjäl skrev (På 3.9.2010 den 22.22):

beklager altså, men nå må jeg faktisk prompe. kan ikke noe for det." er en gjenganger i gjengen min.

Japp, sier "beklager, jeg må prompe" og løfter leggen og fiser så det braker i rommet

Anonymkode: beac9...adb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Japp, sier "beklager, jeg må prompe" og løfter leggen og fiser så det braker i rommet

Anonymkode: beac9...adb

Amatør. Når jeg slipper en, er trykket så høyt at kroppen letter! Praktisk med egen, innebygget jetpack!

Anonymkode: c64a2...ba3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...