AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #41 Skrevet 4. september 2010 Neste gang man har kjærlighetssorg eller tenker på den uoppnåelige drømmeprinsen som du aldri får, kan det kanskje hjelpe å tenke på at han driter, han også, og sitter der og promper kanskje 20 ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #42 Skrevet 4. september 2010 Neste gang man har kjærlighetssorg eller tenker på den uoppnåelige drømmeprinsen som du aldri får, kan det kanskje hjelpe å tenke på at han driter, han også, og sitter der og promper kanskje 20 ganger om dagen. Javisst. Er jo ikke sånn at jeg går rundt og ønsker meg en mann med medfødt tarmsystem.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #43 Skrevet 4. september 2010 Javisst. Er jo ikke sånn at jeg går rundt og ønsker meg en mann med medfødt tarmsystem. jævlig kul tråd!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #44 Skrevet 5. september 2010 Promper når jeg føler for det når jeg er hjemme, men ute blant andre enn mannen ser jeg litt an... Sjekk ut denne siden.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #45 Skrevet 5. september 2010 Jeg synes fortsatt det er vanskelig å se for meg at "perfekte", pene jenter promper og bæsjer. Kan liksom ikke tro at Jessica Alba og Scarlett Johansson også gjør det. Rart, jeg vet - men jeg mener det, jeg kan ikke forestille meg det! Syns også det er vanskelig å se for meg. Jessica sitter på do med skikkelig hard mage eller sprutræv mens hun plukker ut noen saftige buser ut av nesa 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #46 Skrevet 6. september 2010 jeg blir visst aldri lei av denne humoren... 1
FantasDick Skrevet 6. september 2010 #47 Skrevet 6. september 2010 Jeg promper veldig sjeldent, og 95% av tilfellene foregår mens jeg er på toalettet. "Må" rett og slett veldig, veldig sjeldent, men holder ikke noe inne.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #48 Skrevet 6. september 2010 Jeg promper veldig sjeldent, og 95% av tilfellene foregår mens jeg er på toalettet. "Må" rett og slett veldig, veldig sjeldent, men holder ikke noe inne. Da er du heldig! Eller rett og slett veldig flink med kostholdet.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #49 Skrevet 20. september 2010 Jeg har faktisk fortsatt illusjoner om at det finnes jenter som ikke promper. De vakre babes´ene gjør liksom ikke sånt.. Hilsen mann
Gjest Iah Skrevet 20. september 2010 #50 Skrevet 20. september 2010 jeg synes ikke det er noe problem å holde meg til jeg kommer meg på et toalett, og dette gjelder selv om jeg her hjemme med familie/kjæreste/venner, på jobb eller ute blant fremmede. Det har selvsagt skjedd at jeg har hatt et og annet uhell og har ikke tatt min død av det, men jeg synes det handler litt om respekt for de man er sammen med. Når jeg sover derimot, aner jeg ikke hva som foregår, og lever etter at den som sover synder ikke. Ikke at jeg noen gang har fått kommentarer på tarmgass om natten.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #51 Skrevet 20. september 2010 Det har selvsagt skjedd at jeg har hatt et og annet uhell og har ikke tatt min død av det, men jeg synes det handler litt om respekt for de man er sammen med. Dette er et viktig poeng. Noe av det kvalmeste jeg vet, er folk som slipper en illeluktende fjert foran andre. Kjenner en fyr som gjorde det opptil flere ganger på en hyttetur - jeg forbinder ham med akkurat det ennå ....
tineline Skrevet 20. september 2010 #52 Skrevet 20. september 2010 jeg synes ikke det er noe problem å holde meg til jeg kommer meg på et toalett, og dette gjelder selv om jeg her hjemme med familie/kjæreste/venner, på jobb eller ute blant fremmede. Det har selvsagt skjedd at jeg har hatt et og annet uhell og har ikke tatt min død av det, men jeg synes det handler litt om respekt for de man er sammen med. Når jeg sover derimot, aner jeg ikke hva som foregår, og lever etter at den som sover synder ikke. Ikke at jeg noen gang har fått kommentarer på tarmgass om natten. Hvis dette var en mulighet for meg, skulle jeg mer enn gjerne levd slik. Det hadde vært deilig å slippe å bekymre seg for om man kom til å bli "fersket" i en fis. Men jeg har nok en helt annen mage enn deg, selvom jeg gjør alt det en med irritabel tarm skal gjøre mht kosthold og mosjon. Noen er bare heldigere stilt enn andre.
Gjest Iah Skrevet 20. september 2010 #53 Skrevet 20. september 2010 (endret) Hvis dette var en mulighet for meg, skulle jeg mer enn gjerne levd slik. Det hadde vært deilig å slippe å bekymre seg for om man kom til å bli "fersket" i en fis. Men jeg har nok en helt annen mage enn deg, selvom jeg gjør alt det en med irritabel tarm skal gjøre mht kosthold og mosjon. Noen er bare heldigere stilt enn andre. Selvsagt kan enkelte ha sine problemer som gjør at man har problemer med magen. Hadde tidligere en kollega med magetrøbbel, og jeg har selvsagt forståelse for slike ting. Men jeg har vært borti en del mennesker, som uten noen form for blygsel raper og fiser som om det skulle vært den mest naturlige ting å ta i plenum, som ikke har denne typen problemer og det er da jeg tenker at det er respektløst. Endret 20. september 2010 av Iah
redchilli Skrevet 20. september 2010 #54 Skrevet 20. september 2010 :fise: :fise: :fise: Prompe er deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeilig! Hahaha! :fise:
Sugerøret Skrevet 20. september 2010 #55 Skrevet 20. september 2010 ugh ikke gøy å innrømme, men jeg har Irritabel tarm og tja... det blir mye :fise: Men sitter ikke og slipper i hytt og pine med mindre jeg er hjemme og ingen spiser noe.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #56 Skrevet 20. september 2010 Når man blir forelder, kommer man liksom nærmere dette med bæsj, tiss og promp. Når du skifter bleier X antall ganger per dag, får du et veldig naturlig forhold til dette, og synes ikke lenger det er rart / morsomt. Gjelder ihvertfall meg.
Anaconda Skrevet 28. september 2010 #57 Skrevet 28. september 2010 Dette er et viktig poeng. Noe av det kvalmeste jeg vet, er folk som slipper en illeluktende fjert foran andre. Kjenner en fyr som gjorde det opptil flere ganger på en hyttetur - jeg forbinder ham med akkurat det ennå ....
Anaconda Skrevet 28. september 2010 #58 Skrevet 28. september 2010 (endret) Når man blir forelder, kommer man liksom nærmere dette med bæsj, tiss og promp. Når du skifter bleier X antall ganger per dag, får du et veldig naturlig forhold til dette, og synes ikke lenger det er rart / morsomt. Gjelder ihvertfall meg. -men du synes det var morsomt før? Jeg kjenner et par som synes prompehumor er det teiteste på jord og har alltid synes det, og vet du hva? Da ler jeg faktisk bare enda mer :gjeiper: Endret 28. september 2010 av Anaconda
Anaconda Skrevet 29. september 2010 #59 Skrevet 29. september 2010 Noen som har skikkelig svovellukt på prompen noen ganger? Det har jeg innimellom, hva kommer det av? Under fordøyelsen dannes det diverse gasser og det oppstår kjemiske reaksjoner. Det kan vel være grunnen. Ku-promper er jo med på å forurense luften, og ble i en avis-reportasje jeg leste, beskyldt for å utgjør et stort miljø-problem i så måte :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #60 Skrevet 29. september 2010 Om man har en god toalett-rytme (noe man ikke kan bestemme over selvfølgelig) så føler jeg at det er sjelden jeg må slippe en fjert. Hvis jeg går hver dag, så skjer det sjelden. Vanligvis må jeg på do annenhver, tredjehver dag, og da er det klart at magen har litt av hvert å brygge på i mellom og da er det greit å ha mye fleksibilitet og hjemmekontor Jeg gjør det ALDRI hvis det er flere mennesker i samme rom.. Jeg slipper de rundt kjæresten, men alltid lydløse og under pledded mitt på sofaen ;P Han derimot braker både morgen og kveld...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå