Gå til innhold

Hvor ofte promper du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes fortsatt det er vanskelig å se for meg at "perfekte", pene jenter promper og bæsjer. Kan liksom ikke tro at Jessica Alba og Scarlett Johansson også gjør det.

Rart, jeg vet - men jeg mener det, jeg kan ikke forestille meg det!

Det er vel ikke så mye å trakte etter å forestille seg heller. Hvis du begynner å få mareritt om denslags ville jeg seriøst oppsøkt psykolog :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes fortsatt det er vanskelig å se for meg at "perfekte", pene jenter promper og bæsjer. Kan liksom ikke tro at Jessica Alba og Scarlett Johansson også gjør det.

Dronning Sonja tror jeg ikke promper. Harald, ja, men ikke Sonja.

Skrevet

Har det akkurat på samme måten.

Samme med raping.

Skrevet

En kamerats oppfatning av jenter å promping: Jenter promper ikke, og bæsjer hjertebæsjer som lukter blomster :fnise:

Skrevet

Dronning Sonja tror jeg ikke promper. Harald, ja, men ikke Sonja.

Hehehehe. enig med deg! tror heller ikke at Märtha promper

:goodbye:

Skrevet

Why girls don't fart.

Aiai, den var i overkant creepy.

Når det er sagt så promper jeg også veldig mye pga irritabel mage, men aldri sammen med folk. Har våknet av skikkelig brakere om natta, men da har jeg jo ikke noe kontroll whatsoever. Later som jeg sover mens jeg kan høre på pusten til sambo at han har skikkelig angst. Hahaha!

Jenter synes også promping er gøy.

Skrevet

Jeg promper sikkert masse i søvne (våkner av det selv hvis jeg sover på rom med andre :fnise: )

Reagerer også veldig på gjærbakst, men noen ganger kan det gå bra. Andre ganger kan jeg bli veldig oppblåst av en eller annen grunn(stress kanskje), og da er det beste å legge seg i stabilt sideleie på sofaen og bare få det ut

Ha en fjertende-fredag :fise:

Skrevet

Eksen min lurte på om jeg aldri gjorde "stort".. :fnise:

Har alltid vært sånn at jeg prøver å unngå at andre skjønner at jeg faktisk gjør det som alle mennesker gjør. Rart ja.

Skrevet

Jeg leste en gang at mennesker promper i snitt 15 ganger om dagen.

Og hvis man holder igjen og "kveler" fisen, så fordufter den ikke, men den siver ut om natta når man sover. Og jo mer luft man holder igjen på dagen, dess mer fiser man når man sover.

Skrevet

promper når jeg må, men har en mekanisme som sier at jeg ikke skal prompe inne på jobben, eller på besøk hos de jeg ikke har prompa hos ennå.

Det værste er å slippe ukontrollert promp når jeg ler av noe og andre kjente er rundt og hører prompen da blir jeg forferdelig flau.

Var også kjempeflau i syden der det var bare laken som dyne og jeg skulle bare.. slippe en lydløs en for jeg var så forferdelig oppblåst.. og ut kom brakfisen som jeg er sikker på at de hørte over hele øya..

Skrevet

eller på besøk hos de jeg ikke har prompa hos ennå

:skratte:

Er en viss terskel man skal over der, ja?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg promper gjerne med forvarsel med vennene mine.

"beklager altså, men nå må jeg faktisk prompe. kan ikke noe for det." er en gjenganger i gjengen min.

Jeg er veldig ukomfortabel med å prompe når det er få mennesker i rommet og det er stille, for eksempel når man ser på film.

Og jeg er enig med brukeren over meg - det er ikke noe gøy å slippe en ukontrollert en når man ler.

Men sånn generelt synes jeg ikke det er noe å være flau for. For vi må prompe alle sammen, og vi promper mye, og det er i det hele tatt ikke noe farlig engang.. Allikevel unngår jeg det. Merkelig!

Skrevet

Noen som har skikkelig svovellukt på prompen noen ganger? Det har jeg innimellom, hva kommer det av?

Skrevet

Var også kjempeflau i syden der det var bare laken som dyne og jeg skulle bare.. slippe en lydløs en for jeg var så forferdelig oppblåst.. og ut kom brakfisen som jeg er sikker på at de hørte over hele øya..

Huff, det er helt forferdelig når man eg skikkelig sprekkferdig og ikke tørr slippe noe ut fordi man vet hvordan lyden blir.... Ny type og er livredd for at det skal komme en slik braker i søvne. Jeg kan jo ikke noe for det, men like vell er dette noe som er kjempe ubehagelig. Og ikke kan man holde inne, da blir man bare oppblåst og får vondt i magen... Dilemma :P

Skrevet

Huff, det er helt forferdelig når man eg skikkelig sprekkferdig og ikke tørr slippe noe ut fordi man vet hvordan lyden blir.... Ny type og er livredd for at det skal komme en slik braker i søvne. Jeg kan jo ikke noe for det, men like vell er dette noe som er kjempe ubehagelig. Og ikke kan man holde inne, da blir man bare oppblåst og får vondt i magen... Dilemma :P

Jeg har alltid hatt "prompeangst" i begynnelsen av forhold - noe som selvsagt resulterer i oppblåst mage. Jeg har faktisk våknet om natten fordi jeg slapp en promp, og har hatt så mye luft i magen at jeg har hatt unnskyldninger for å dra hjem (og, ja - jeg reiste hjem). Nå har jeg vært sammen med samme mann i mange år, og han har jeg hørt prompe et par ganger kanskje. Jeg, derimot... :sjenert:

Jeg prøver selvsagt å unngå det, men nå som jeg er såpass komfortabel så er det vanskeligere å holde igjen diverse uhell

Skrevet

Vi mennesker skal liksom være intelligente vesener, og likevel så greier vi å konstruere en naturstridig samfunns-norm. Til pass for oss at vi må slite med rødme og mageknip.

Skrevet

synes det er vanskelig å svare på hvor ofte, men jeg tipper 20 ganger per dag! Er jo mann!

Hva med dere andre?

Skrevet

Er jo mann!

Å definere sitt kjønn ut fra hvor mye man promper, den var ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...