Gå til innhold

Hvor ofte promper du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du jente eller gutt (mann eller kvinne)? I hvilke situasjoner tør du å slippe ut gassen?

Må jo være lov med litt useriøse tråder ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg slipper bare ut fiser når jeg er alene. Sitter ikke å promper mens jeg er sammen med andre,

Skrevet

Jeg har mageproblemer og promper mye, men alltid aleine!

Skrevet

Jeg promper kun når jeg er alene.

Det glapp ut en promp når jeg så på tv med mamma og pappa en gang, og jeg trodde jeg sulle dø av flauhet. Mens pappa kan finne på å prompe når vi ser tv, og det gjør liksom ingenting. Merkelig det der.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg prøver å la være å prompe når jeg er sammen med folk, men må man så må man. Evt kan man prøve å smyge ut en lydløs en (bare så synd at de gjerne lukter mest). Kjæresten min promper hele tiden, og det gjør min far også, så i selskap med dem så slipper jeg en promp hvis jeg må. Men er ikke så innmari ofte jeg må skikkelig prompe heller da, så det er stort sett ikke noe problem å holde seg i upassende situasjoner :)

Skrevet

Promper mer enn de fleste, pga IBS, men det varierer med hvor flink jeg er med kosthold. Promper sammen med kjæresten, og hender jeg ufrivillig slipper en sammen med andre. Lydløse slipper jeg ute blant folk. Er det flere enn meg som kan forhåndsbedømme om det kommer en stinker eller ei? Er kanskje VEL oppmerksom på magen, men som oftest stemmer det bra :)

Skrevet

Jeg promper når jeg må, men trekker meg tilbake til toalettet om vi f.eks sitter og spiser, eller i andre situasjoner der det er ufint å slippe seg løs. Er ikke bra å holde igjen for lenge, så det gidder jeg ihvertfall ikke. Er ikke så veldig full av gass sånn til vanlig, og promper ikke hver dag (med forbehold om at jeg ikke vet hva som skjer mens jeg sover :ler: )

Skrevet

hehe, morsom tråd...

jeg promper hver dag, særlig om morgenen når jeg nettopp har våknet. Slutter meg til du som skrev at kosthold har mye å si: har jeg spist mye junkfood, sjokolade, cola og chips osv, så blir det luft i magen...

Da jeg gikk på barneskolen, måtte jeg en gang prompe i klasserommet. Det var det flaueste jeg noen gang har opplevd....

Skrevet

Prompa nettopp i en annen tråd. :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Jeg promper akkurat når jeg føler for det. Lufta er for alle.

Skrevet

Prøver ikke prompe for mye inne siden man aldri vet om den lukter. Hehe.. Om jeg er ute slipper jeg lydløse når som helst. Jeg slipper aldri frivillig når jeg er med sambo, men når jeg er alene slår jeg meg løs :fnise:

Om sambo kiler meg promper jeg med en eneste gang :sjenert:

Skrevet

Nå som jeg er gravid gjør jeg ikke annet enn å prompe føler jeg. Promper på kontoret og håper at ingen trenger å komme inn med det aller første... Ellers forsøker jeg å ikke prompe i all offentlighet, men igjen - som gravid har jeg ikke alltid stålkontroll...

Skrevet

Jeg promper mye og skulle gjerne gjort det hele tiden :gjeiper: Jeg klarer å begrense det til når jeg sitter alene hjemme. Eneste jeg promper ubegrenset sammen med er min beste venninne som er like "luftig" selv :fnise: Jeg mistenker dog at jeg lider av irritabel tarm. Tåler ikke å spise noe før det begynner å boble. En dag uten mat = prompefri dag.

Skrevet

Jeg promper mye og skulle gjerne gjort det hele tiden :gjeiper: Jeg klarer å begrense det til når jeg sitter alene hjemme. Eneste jeg promper ubegrenset sammen med er min beste venninne som er like "luftig" selv :fnise: Jeg mistenker dog at jeg lider av irritabel tarm. Tåler ikke å spise noe før det begynner å boble. En dag uten mat = prompefri dag.

Samme her.... hehe

Og samme her en dag uten mat = en prompefri dag.

Hjelper MYE å unngå hveteprodukter, ting med gjær i, endel sukkerprodukter og såklart melk.

Skrevet

kvinner promper da ikke :sjokkert:

Skrevet

Samme her.... hehe

Og samme her en dag uten mat = en prompefri dag.

Hjelper MYE å unngå hveteprodukter, ting med gjær i, endel sukkerprodukter og såklart melk.

Jeg har forsøkt, på en grei måte (uten å smøre det inn), å fortelle de på jobben hvorfor jeg på død og liv ikke MÅ spise skolebrød på fredager. "KOM IGJEN DA!!!" Man blir jo nærmest prakket på prompe-bombene. Til slutt måtte jeg fortelle dem at jeg+gjærbakst = atombombe. Da ble det slutt på det intense maset :fnise:

Skrevet (endret)

kvinner promper da ikke :sjokkert:

Nei, ikke i det hele tatt. Mener jeg leste at de har forsket i at kvinner faktisk promper mer en menn. Siden også fler kvinner ser ut til å lide av irritabel tarm enn menn så er det kanskje ikke så rart...

Men jeg går ut ifra at du var ironisk ;)

O.a. side så er det nok en del kvinner som BENEKTER at de promper :)

Endret av Sobril
Skrevet

Jeg synes jeg promper litt for lite. Skule gjerne ha prompet mye mer. Liker velig godt å prompe, særlig når jeg går på tur ute og promper en lang promp som kommer litt sånn støtvis i takt med skrittene. Da koser jeg meg! :fnise:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes jeg promper litt for lite. Skule gjerne ha prompet mye mer. Liker velig godt å prompe, særlig når jeg går på tur ute og promper en lang promp som kommer litt sånn støtvis i takt med skrittene. Da koser jeg meg! :fnise:

Spis skolebrød, så blir du en lykkelig prompebombe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes fortsatt det er vanskelig å se for meg at "perfekte", pene jenter promper og bæsjer. Kan liksom ikke tro at Jessica Alba og Scarlett Johansson også gjør det.

Rart, jeg vet - men jeg mener det, jeg kan ikke forestille meg det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...