Sarafina Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 (endret) http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_78356_19005_51_4526.jpg Jeg har en HM-kjole som likner veldig på denne, men den er mer safarifarget / beigebrun og i et mer silkeaktig, tynt stoff. Er i butikkene nå - kanskje noen av dere vet hvem jeg mener. Hvilke plagg kan jeg kombinere med en slik kjole? Hva slags strømpebukse, og hva slags jakke? (Må jo ha ytterjakke utenpå), og sko? Blir takknemlig for svar Endret 3. september 2010 av Sarafina
Lea=) Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Tror ikke linken din fungerer helt.. Er bare en rad..
Sarafina Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2010 (endret) Tror ikke linken din fungerer helt.. Er bare en rad.. takk skal du ha, der fikk jeg fiksa på det: http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_78356_19005_51_4526.jpg Endret 3. september 2010 av Sarafina
Sarafina Skrevet 3. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2010 Her er direktelink. takk skal du ha! Håper har noen gode tips til hva jeg kan ha til jeg er generelt dårlig til å kombinere klær...
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 (endret) takk skal du ha! Håper har noen gode tips til hva jeg kan ha til jeg er generelt dårlig til å kombinere klær... Jeg ville hatt lange støvletter til - gjerne brune i skinn. Et matchende belte i livet og en lang cardigan (åpen) i beige. Er begrenset hva man kan kombinere sammen med en enkel kjole. Personlig er jeg ikke glad i alt for mye dill (smykker i forskjellige varianter) men går heller for lekre belter, vesker etc. Endret 3. september 2010 av Sobril
Sarafina Skrevet 3. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2010 Jeg ville hatt lange støvletter til - gjerne brune i skinn. Et matchende belte i livet og en lang cardigan (åpen) i beige. Er begrenset hva man kan kombinere sammen med en enkel kjole. Personlig er jeg ikke glad i alt for mye dill (smykker i forskjellige varianter) men går heller for lekre belter, vesker etc. Gode forslag! Takk! ja, kanskje lange støvletter funker bedre enn pumps? er veldig fornøyd med den kjolen, også koster den bare 299,- Lenge leve H & M!
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Gode forslag! Takk! ja, kanskje lange støvletter funker bedre enn pumps? er veldig fornøyd med den kjolen, også koster den bare 299,- Lenge leve H & M! Pumps kan jo være fint det også, men da ville jeg kanskje hatt skoletter i stedet. Sammen med strømpebukse i samme farge som en evt. cardigan. Kjolen passer jo godt nå i høst, og når høsten kommer går pumpsene i kottet her i huset.
Sarafina Skrevet 15. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2010 Pumps kan jo være fint det også, men da ville jeg kanskje hatt skoletter i stedet. Sammen med strømpebukse i samme farge som en evt. cardigan. Kjolen passer jo godt nå i høst, og når høsten kommer går pumpsene i kottet her i huset. takk for gode tips! jeg er ikke noe flink til å sette sammen antrekk, det er faktisk litt vanskelig synes jeg Føler at jeg har mange fine klær i skapet, men at jeg ikke er noe flink til å tenke kombinasjoner..
Parvati Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg tenker ganske grov, tykk ribbestrikk, for eksempel i lilla eller mosegrønn (evt sennep, hvis du kler mørke, varme farger). For eksempel noe fra Du store alpakka Jeg synes det er fint med kontraster i teksturene, slik at med en ganske tynn, silkeaktig kjole, er det fint med litt grov strikk. Jeg venter fortsatt på den dagen Nøstebarn skal lage ribbestrikkbukser for voksne; synes de ser så deilige ut... https://nostebarn.no/itemimages/4625_776.jpg Gjerne med noen veldig nette, små sko til. En farge som er kjempestilig til beige, er turkis, eller aqua Innlegget er endret ihht reglene. Iah, moderator. Endret 23. september 2010 av Iah
Sarafina Skrevet 16. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg tenker ganske grov, tykk ribbestrikk, for eksempel i lilla eller mosegrønn (evt sennep, hvis du kler mørke, varme farger). For eksempel noe fra Du store alpakka Jeg synes det er fint med kontraster i teksturene, slik at med en ganske tynn, silkeaktig kjole, er det fint med litt grov strikk. Jeg venter fortsatt på den dagen Nøstebarn skal lage ribbestrikkbukser for voksne; synes de ser så deilige ut... https://nostebarn.no/itemimages/4625_776.jpg Gjerne med noen veldig nette, små sko til. En farge som er kjempestilig til beige, er turkis, eller aqua Takk skal du ha! Enig, kontrast i teksturene er fint. Misunner dere som er flinke til å sette sammen antrekk... det er jo nærmest en kunst! For en stund siden hadde jeg besøk av en god venninne, og hun raidet skapet mitt for å hjelpe meg med en antrekk. Etterpå satt jeg igjen med mange kombinasjoner som funket bra, og som jeg aldri hadde kommet på selv. Endret 23. september 2010 av Iah
Sarafina Skrevet 23. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. september 2010 Jeg ville hatt lange støvletter til - gjerne brune i skinn. Et matchende belte i livet og en lang cardigan (åpen) i beige. Er begrenset hva man kan kombinere sammen med en enkel kjole. Personlig er jeg ikke glad i alt for mye dill (smykker i forskjellige varianter) men går heller for lekre belter, vesker etc. Hva slags strømpebukse ville dere hatt til dette antrekket? Jeg tenker vel kanskje en hudfarget / solbrun en, men er ikke sikker.. hva synes dere? (Glemte å spørre da tråden var mer "fersk".)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå