Gjest Gjesten Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 (endret) Hei Jeg lurer på om det er flere som liker å leke med sexleketøy. Jeg kjøpte dildo med vibrator i nettbutikken Det er veldig deilig å bli slikket av kjæresten samtidig som han bruker dildoen i meg. Rett og slett elsker det. Er det flere som er enig. Endret 3. september 2010 av annemor30 mailadresse er fjernet
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Nei. Ingen andre i heile verden liker å leke med sexleketøy, de ble oppfunnet kun for din del. Duh, selvfølgelig fins det andre som liker å leke med sexleketøy. Ellers, uenig.
Gjest annemor30 Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Mailadresse fjernet iht KGs regler. annemor30 moderator
Gjest Blubberella Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Jeg liker sexleketøy og bruker det gjerne sammen med kjæresten, men da vibrator. Hvis jeg har tilgang på min kjæres utstyr ser jeg ikke gleden i en dildo. Da vil jeg heller ha ham inni meg og bruke vibrator utvendig. Da snakker vi nytelse ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå