Gjest JR Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Når kan en baby sitte oppreist i barnevogna? Min på 5 mnd synes det er kjedelig å ligge hele tiden når vi er på tur... Er det noen retningslinjer for når man kan begynne å la de sitte?
pluggen Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Når de kan sette seg opp selv Prøv bæresele hvis babyen din vil se litt ut
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Når de kan sette seg opp selv er ryggen strek nok til å sitte. Ikke før, ikke seinere
Harlekin Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Jeg fikk beskjed av HS om at det var greit å la dem ligge-sitte i sportsvogn (der ryggen kan legges helt ned om nødvendig) en liten stund av gangen. Det gjør de jo i bilstol også. Vi byttet til sportsvogn rett før 6 måneder, og vesla kunne ikke sitte selv da.
Caramba Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Jeg lot dem sitte svakt oppover i sportsdelene fra ca 6 mnd. jeg hevet ryggen mer etterhvert. Som noen sier her tidligere så sitter de ikke uten støtte, samt at man også lar dem sitte i barnesete. Mine sovnet stort sett etter en liten stund med titting, så da kunne jeg bare legge dem ned igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå