Gå til innhold

Tar dere kosttilskudd?

Rachel

Anbefalte innlegg

Jeg tar to Møllers Dobbel-kapsler hver dag, og en multivitamin-mineraltablett.

Grunnen er at jeg vil sikre at jeg får i meg alt jeg trenger, selv om jeg har et relativt sunt og variert kosthold ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tar en KostPluss fra Nycovit+ to Triomega- kapsler. Jeg spiser så å si aldri fet fisk, så jeg synes det er en grei måte å få i seg de nødvendige fettsyrene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ved siden supermix multivitamin tar jeg proteintilskudd, EFA, PyruBurn og kreatin i perioder. Sportstilskudd altså.

La Flaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar tran hver morgen, i tillegg så spiser jeg en boks med sardiner i tomat hver dag. Vet derfor ikke om det er nødvendig med tranen - men jeg tar det uansett. Setter det fram til min yngste sønn hver dag og da er det lett å ta en skje selv. Min eldste sønn tar tran-tabletter - han orker ikke ettersmaken av tran fra flaske.

Må legge til at jeg ikke har vært syk på mange år og er sikker på at tran er en god hjelp her - i tillegg til at jeg kuttet røyken for ett år siden etter å ha røykt 20 sigaretter om dagen i over 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å huske og ta to Møllers Dobbel-kapsler hver dag jeg også siden jeg ikke liker fisk. Men vanen er nok ikke godt nok innarbeidet, glemmer stadig vekk å ta dem :roll: Har diverse andre jern-tabletter,c-vitamin osv. i skapet men de får som regel stå i fred. Er ganske flink til å spise grønnsaker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser som hovedregel en multivitaminkapsel fra biolife hver dag. Jeg vet ikke om det hjelper så mye på min helse, men hår og negler vokser i hvertfall så det suser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en Vitamineral og en barneskje med tran hver dag. Tran begynte jeg med for en mnds tid siden og er faktisk ikke så tørr i huden lenger også har jeg fått skikkelig lange, fine negler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Møllers dobbel og b-vitaminer (for hår og negler). Nå som jeg nylig har gitt blod tar jeg jern også. (Flytende - tåler overhodet ikke jerntabletter :kvalm: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tar daglig:

c-vitamin, 1000mg for immunforsvaret

zinc, 50 mg for huden

b6 100mg viktig for oss jenter

b12 100mg også veldig bra for oss jenter

e-vitamin 100mg for hud og negler

2 tranpiller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

200 mg c-vitamin hver dag pluss en multivitaminpille og to trankapsler annenhver dag (for å unngå å overdosere på fettløselige vitaminer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser

-multivitamin

-c-vitamin

-b-vitamin

-jern

-noesomjegikkehuskerhvaheter

-tran

-fettsyregreier

...og jeg hater det :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...