Anonym. Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan man slå opp på en mest mulig slem/likegyldig måte? Tro meg, det er grunn til at jeg vil det.
Gjest Raindrops Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Bor dere sammen? Hvis ikke, bare slutt å snakk til vedkommende. Ikke svar på mld, tlf eller hva det nå måte være. Bare ignorer han.
Anonym. Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2010 Nei, vi bor ikke sammen. Jeg må faktisk si i fra med ord. Jeg skal gjøre det slutt kort og brutalt.
waco Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Du må ligge med en han kommer til å kjenne resten av livet sitt. Da kan han aldri glemme.
sophiaM Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 (endret) Hva med en kort og ignorerende/likegyldig sms? Det verste som fins er folk som slår opp gjennom sms eller Facebook ... Skamme seg, så hvis du virkelig vil såre noen og la de føle seg mindre verdt så skriver du en kort melding. snakker av erfaring . Endret 3. september 2010 av sophiaM
Gjest Pharmadilla Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 skriv det på wall'en på facebook!
Spiralis Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan man slå opp på en mest mulig slem/likegyldig måte? Tro meg, det er grunn til at jeg vil det. Om du har grunn eller ikke grunn til det så bør du definitivt avslutte på en verdig måte og ikke gjøre deg selv til en person som er ussel. Dersom du gjør deg selv ussel så henger det ved deg og ikke den du er ussel mot. Oppfør deg skikkelig. Vær gjerne brutalt ærlig, men vær rettferdig og skikkelig.
Anonym. Skrevet 3. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2010 For å si det sånn, det har aldri vært noe ekte forhold. Får masse meldinger og slik. Jenta hans vet ingenting. Vi har en bakgrunn, jeg har vært glad i han i flere år og det har alltid vært en gnist. Jeg orker ikke mer nå så jeg vil sende en melding som sier alt og som gjør at han aldri mer tar kontakt og lar meg gå videre, men på en likegyldig måte, jeg vil ikke at han skal skjønne at jeg bryr meg, dette er faktisk kjempevanskelig. Det krever MYE. Sannheten tror jeg blir mellom meg og han, men han skal ikke få mot til å ta kontakt igjen. Det er snakk om å være voksen nok til å gå videre, men når det gjelder hvor barnslig jeg er på meldingen og slik, det bryr jeg meg ikke noe om.
Spiralis Skrevet 3. september 2010 #10 Skrevet 3. september 2010 For å si det sånn, det har aldri vært noe ekte forhold. Får masse meldinger og slik. Jenta hans vet ingenting. Vi har en bakgrunn, jeg har vært glad i han i flere år og det har alltid vært en gnist. Jeg orker ikke mer nå så jeg vil sende en melding som sier alt og som gjør at han aldri mer tar kontakt og lar meg gå videre, men på en likegyldig måte, jeg vil ikke at han skal skjønne at jeg bryr meg, dette er faktisk kjempevanskelig. Det krever MYE. Sannheten tror jeg blir mellom meg og han, men han skal ikke få mot til å ta kontakt igjen. Det er snakk om å være voksen nok til å gå videre, men når det gjelder hvor barnslig jeg er på meldingen og slik, det bryr jeg meg ikke noe om. Kvinn deg opp da kvinne! Dersom jeg forstår deg riktig så har han humpa på deg selv om han har vært sammen med en annen dame... og dette har du vist om ?!.. Jeg skal ikke si fy fy. Det er bra du ønsker å avslutte. Hvorfor skal sannheten bli mellom deg og han? Dersom han gjør framstøt som du har sagt nei til, så er ikke det noe han "har lov til". Ikke skal han være utro heller... og du burde bryte ut av "forholdet" med han, i og med at du tydeligvis misstrives med det. Dersom han sender deg en melding så gi han klar tilbakemelding om at dersom han sender en til så videresender du meldingen til kjæresten hans. Verre er det ikke.
Anonym. Skrevet 3. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2010 Takk, det skal jeg jammen gjøre. Jeg har vært redd for å miste vennskapet hans, men nå er det ikke det jeg er redd for lenger. Nei, jeg har ikke "humpet" på han mens jeg visste at han hadde kjæreste, men jeg kysset og gjorde noen ting når han hadde kjæreste, før jeg fikk vite av venner at han hadde blitt sammen henne. Det var vondt.
Wiggins Skrevet 3. september 2010 #12 Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan man slå opp på en mest mulig slem/likegyldig måte? Tro meg, det er grunn til at jeg vil det. Jeg så en gang en nyhet som visstnok var sann, det var selvsagt fra USA. Ei dame hadde kjøpt reklameplass på noen boards, og budskapet var noe slikt: "Hei Thomas! Jeg vet om hun andre, du er et usselt kryp. Denne annonsen er betalt fra vår felles konto. Din (snart eks) kone Susan." Jeg fant ikke denne i farta nå, kunne kanskje ha funnet den om jeg hadde brukt lengre tid på å søke, men du skjønner tegninga. Jeg har ikke noen formening om det er rett eller galt av deg å gjøre dette, men på generell basis vil jeg si at for å komme vider i livet må man gi slipp på gammelt nag. Opp gjennom årene har jeg opplevd diverse som har gitt meg grunn til å være bitter på forskjellige personer. Ettersom jeg har blitt eldre har jeg sett at det å holde på raseriet bare hemmer min livsutfoldelse, og at hevn ikke alltid er så viktig.
Ethereal Skrevet 4. september 2010 #13 Skrevet 4. september 2010 Tja, en sms med "jeg vil aldri se deg igjen " burde holde i massevis.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 Tja, en sms med "jeg vil aldri se deg igjen " burde holde i massevis. Det enkle er ofte det beste. Enig med hun over her. I tillegg sletter og blokkerer du han på skype, facebook og slikt. Har du telenor, kan du i tillegg maile kundeservice og sette på et mobbefilter på han. Da kan han ikke få sendt deg meldinger, og hvis han prøver, vil han få beskjed om at han er blitt satt på mobbefilter.
Mann-87 Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 Hvis du vil gi et inntrykk av at du ikke bryr deg, så funker det hvertfall ikke å være barnslig eller hissig. For at han skal virkelig tro du ikke bryr deg må det ikke være noen følelser i bruddet.
sophiaM Skrevet 9. september 2010 #16 Skrevet 9. september 2010 Det enkle er ofte det beste. Enig med hun over her. I tillegg sletter og blokkerer du han på skype, facebook og slikt. Har du telenor, kan du i tillegg maile kundeservice og sette på et mobbefilter på han. Da kan han ikke få sendt deg meldinger, og hvis han prøver, vil han få beskjed om at han er blitt satt på mobbefilter. Å? Hvordan fungerer det ? Har en liten "stalker" som sender meldinger jeg helst ikke vil ha, så det hadde passe perfekt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå