meelissa Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Hei Jeg bruker både I.D pudder og har prøvd andre typer mineralsminke, men føler likevel jeg trenger en foundation under. Synes ikke mineralfoundation gir den dekkevnen jeg ønsker, og har derfor startet jakten på den perfekte foundationen! Noen tips å få her? :D
Gjest Heidie Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg har fått sansen for den matte foundationen til MakeUpStore i det siste. Den dekker kjempegodt, og blir kjempefin på huden
meelissa Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2010 Hm, den har jeg ikke hørt om. Må sjekke ut kanskje Flere tips?
Gjest Heidie Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 gloLiquid Foundation er også god :
Djungelvrål Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Coleurs Nature foundation fra Yves Rocher er veldig god og dekkende.
Kløftfrid Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Eg har brukt Kanebo lenge! Prøvde Chanel også, men måtte attende til Kanebo likevel. Så eg antek at det er min favoritt
Gjest "gjest" Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Bobbie Brown foundation i stikkform er genial.
Honesty Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Kanebo Fluid Finish og Diorskin Nude er mine favoritter.
Wonders Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 bytt, I.D er tullete dersom man skal ha annet enn mote i tryne. Jeg bruker Clinique. Slike sticks er konge, men dyre...og ikke særlig drøye. 1
RedFox81 Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Diorskin Nude og Chanel Teint Fluide var mine favoritter, de var eneste som ga meg nok dekkeevne og makeupen holdte ut i hele dag. Jeg var overbevist at jeg trengte en dyr foundation for huden min. I høst i fjor oppdaget jeg en foundation primer, og fant fort ut at billigere foundation fra Clinique og Sheisedo holdte like bra med primeren, og effekten på huden var mer naturlig. Og til slutt gikk jeg over til løs mineral foundation fra EM, igjen med primeren under. Synes den gjør huden min bedre, og er enklere og mer hygienisk å påføre. Og holder minst like bra! Det er bare min erfaring, men det virker som du strever etter det samme som jeg gjorde - nok dekkeevne! Så kanskje også du bør gi en primer en sjanse?
Djungelvrål Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Shiseido billig? :klø: Ja det tenkte jeg også... :gjeiper:
RedFox81 Skrevet 7. september 2010 #13 Skrevet 7. september 2010 Hehe, vel, i min tilfelle, foundation fra Clinique og Sheisedo kostet nesten halvparten av de Dior og Chanel som jeg brukte før. Begge de kan man få (kunne man få?) for 140-160 kr på strawberry. Kan vel ikke kalle de direkte billige, men billigere enn noen andre. Og det er jo det jeg skrev, "billigere" :-P
Kløftfrid Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 (endret) Kanebo Fluid Finish og Diorskin Nude er mine favoritter. Eg brukar Kanebo Fluid Finish og vurderar å prøve noko nytt. Kva tykkjer du er skilnaden på dei to du har som favorittar? Endret 7. september 2010 av Morag B
Nurken Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 Mine favoritter er DiorSkin Nude, Cnahel Vitalumiere og Lancome Photogenic. Liker også Sensai Kanebo sin Cream finish. DiorSkin Nude og Kanebo er best (for meg) til kveldsbruk, da de dekker nokså godt. Photogenic dekker medium, mens Chanel sin er perfekt for meg både dag og kveld, da den dekker lett til medium (kan jobbes med og gir bedre dekkevne med flere tynne lag). Min absolutte favoritt er Chanel sin, men det er altså fordi jeg har god hud (til å være 35), den gjør uten tvil at huden min ser frisk og ung ut, den gir et absolutt strøkent resultat og er fuktgivende. Tørre partier (spes rundt nese) vises ikke med denne - og finishen er "dewy" - altså fuktet og frisk. Jeg liker det bedre enn for matt, det ser ofte for sminket ut... Vel, det var mine anbefalinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå