AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Altså, jeg ønsker å beholde Telenor som leverandør, men lurer på om jeg må ha et surfeabonnement for i det hele tatt å kunne bruke iPhone på nett? Eller er det sånn at jeg kan logge meg på feks mitt eget trådløse nettverk uavhengig av mobilabonnement? Altså ikke betale for å surfe med iPhone? Hm, håper noen skjønner hva jeg lurer på og har svar..
Maxi Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Du trenger ikke surfeabn nei, du kan bare logge på ditt trådløse nettverk.
aluminium Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Du kan også bruke alle vanlige abonnement til surfing, det koster bare en del ekstra enn med et abonnement som er tilpasset slikt. Du kan selvsagt også bruke WiFi...
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Telenor har uansett makspris på 10 kr dagen, uansett ab. Så maks ender du vel med litt over 300 kr i mnd for surfing. Er du på WiFi er det gratis, så sant du ikke betaler for WiFien da, men det har ikke noe med ab. å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå