Gå til innhold

Gode varme vintersko til de helst minste

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley
Skrevet

Det er mulig jeg er litt vel tidlig ute, men det begynner å komme en del vintersko i butikkene så jeg har begynt å kikke. Og veldig mange av skoene begynner første på størrelse 24 eller 25 ser det ut til.

Min lille gutt skal nok ikke ha større enn 22 i første omgang (nå bruker han str 21).

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkelitn
Skrevet

kjøp stonz til gutten, finner ikke bedre sko!:)

Gjest AnneShirley
Skrevet

kjøp stonz til gutten, finner ikke bedre sko!:)

Trodde ikke de var "skikkelig varme"? Her vi bor er det KALDT om vinteren.

Gjest lykkelitn
Skrevet

vell, vi bor i Hammerfest, trur ikke du finn ett kaldere klima;) og her er vi knallfornøyd med dem:) anbefaler å kjøpe de litt store da, så man får lester oppi:)

Gjest AnneShirley
Skrevet

vell, vi bor i Hammerfest, trur ikke du finn ett kaldere klima;) og her er vi knallfornøyd med dem:) anbefaler å kjøpe de litt store da, så man får lester oppi:)

Å jo, da.. Tror faktisk det er vel så kaldt her ;) Men jeg tar absolutt tipset til etterretning. Bruker dere linerz inni? Jeg tenkte litt at det kanskje var vel så bra med tovede "tøfler" i ull som "linerz" i fleece?

Skrevet
Her er sko til gutten din :). Kom på andreplass i skotesten ifjor.
Skrevet

hei.etter flere år i skobransjen og mamma til en 1.klassing selv,så har jeg gjort meg opp noen meninger :)

viking har de siste årene kommetme fantastiske vintersko...(ikke billig utgavene,på obs o.l)

de er brede,og har god,høy åpning med borrelås til de minste føttene som enda kan være litt klumpete :)

de er også meget varme.men vær tidlig ute,de minste str forsvinner meget fort...

Mange er også fornøyde med kamik,og de dyreste sorel skoene...med uttagbar ullfilt sokk oppi..

det viktigste med vintersko er:passform,at de impregneres,at du tar ut sålen som er i,og legger i ullsåle,og at barne selvfølgelig alltid har ull innerst mot foten :)

Du må nesten bare prøve deg frem..lykke til ;)

Skrevet

Jeg sverger til Kavat, de er varme, vantette og puster. Brukt de til 2 barn nå og kunne ikke vært mer fornøyd.

Bodd fram til nå ett sted hvor 30 minus på vinteren forekommer hvert år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...