Gå til innhold

Neongrønt/skarpt limegrønt ullgarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på jakt etter neongrønt eller skarpt limegrønt garn til "raggsokker", gjerne litt tykt hvis mulig.

har sett på sparkjøp men de har ikke noe i den fargen jeg er ute etter, er det noen her med snøring på nettbutikker som selger garn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sandnesgarn har nettbutikk. Har ikke prøvd den, så har ingen egne erfaringer med nettbutikken. Jeg har svært gode erfaringer med garnet fra Sandnesgarn.

Fra Tjorven (garnbutikk på Majorstua) kan du også bestille garn. Alt de har til salgs i butikken kan sendes etter bestilling pr. e-post. De fører mange forskjellige merker, f.eks. Drops (Garnstudio), Sandnesgarn, Du store alpakka, Dale, Rowan, PT og mange flere (Fullstendig oversikt over leverandører, se her) Har ikke prøvd å bestille over nett, men har svært gode erfaringer med å handle i butikken, svært hyggelige, kunnskapsrike og serviceinnstilte ansatte!

Det finnes også mange som selger garn på eBay. Søk deg fram.

Vet ikke om noen har det garnet du etterspør, men vi får krysse fingrene for det. :)

Endret av Grønt blad
Skrevet

var dårlig med fargevisninger på sidene til de du linket til så jeg får snoke på ebay :)

Skrevet

Rema 1000 selger eit garn som heiter Mor Aase, og det kjem i fleire spreke fargar. Du kan jo sjekke ut der :)

Skrevet

mormoren min kjøpte et slikt garn for noen dager siden. tror det var på bogerud.

Skrevet

bogerud og rema skal sjekkes :)

Skrevet

Bogerud kan ha mye fint garn, men det er veldig stor forskjell fra butikk til butikk. Noen har nesten ikke noe utvalg på garn, mens andre fører alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...