Gå til innhold

Spydig dame.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns slett ikke at hun var spydig. Du valgte å gå på jobben din med dyp utrigning og uten bh. Jeg hadde heller ikke likt å få puppene til en fremmed dame som ikke kledde seg skikkelig på jobb, i fjeset. Jeg tror faktisk og at jeg hadde bedt deg om å gå hvis jeg opplevde det som ubehagelig. Så lær heller noe av det her til neste gang du skal på jobb...kle på deg, så slipper du den slag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bøyer deg framover så viser du kanskje mer en du er klarover. Ellers latterlig oppførsel av denne dama :)

Gjest Applecore
Skrevet

Om du bøyer deg framover så viser du kanskje mer en du er klarover. Ellers latterlig oppførsel av denne dama :)

Ja, sant det.

Utringninger som i utganspunktet er ganske uskyldige kan avsløre ganske mye om man bøyer seg i rett vinkel.

Har opplevd endel ganger å ha på en topp med en utringning jeg synes er helt i orden, og så på et tidspunkt kikker jeg ned idet jeg bøyer meg fremover og tenker "oisann...!"

Det holder faktisk at toppen er litt løs/vid.

Nå tenker jeg forøvrig at om jeg hadde vært damen, så hadde jeg høflig påpekt at toppen var litt mer avslørende enn du muligens var klar over i stedet for å bli sint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...