Elensire Skrevet 4. september 2010 #21 Skrevet 4. september 2010 Jeg syns slett ikke at hun var spydig. Du valgte å gå på jobben din med dyp utrigning og uten bh. Jeg hadde heller ikke likt å få puppene til en fremmed dame som ikke kledde seg skikkelig på jobb, i fjeset. Jeg tror faktisk og at jeg hadde bedt deg om å gå hvis jeg opplevde det som ubehagelig. Så lær heller noe av det her til neste gang du skal på jobb...kle på deg, så slipper du den slag
julia83 Skrevet 5. september 2010 #22 Skrevet 5. september 2010 Om du bøyer deg framover så viser du kanskje mer en du er klarover. Ellers latterlig oppførsel av denne dama
Gjest Applecore Skrevet 5. september 2010 #23 Skrevet 5. september 2010 Om du bøyer deg framover så viser du kanskje mer en du er klarover. Ellers latterlig oppførsel av denne dama Ja, sant det. Utringninger som i utganspunktet er ganske uskyldige kan avsløre ganske mye om man bøyer seg i rett vinkel. Har opplevd endel ganger å ha på en topp med en utringning jeg synes er helt i orden, og så på et tidspunkt kikker jeg ned idet jeg bøyer meg fremover og tenker "oisann...!" Det holder faktisk at toppen er litt løs/vid. Nå tenker jeg forøvrig at om jeg hadde vært damen, så hadde jeg høflig påpekt at toppen var litt mer avslørende enn du muligens var klar over i stedet for å bli sint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå