Gå til innhold

Spydig dame.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg hjelpe en dame med Internett, og som takk ba hun meg om å gå. Hun syntes at jeg hadde for dyp utrigning og sa at jeg i det minste kunne hatt på en bh. Om jeg så var litt uheldig med kleskombinasjonen, så synes jeg dette var lagt over streken. Man skal kjenne noen ganske godt før man komenterer antrekket, og da helst på en høflig måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var vel sjalu på de fine puppene dine da vel :)

Skrevet

Hun var vel sjalu på de fine puppene dine da vel :)

Tror ikke det, hun virket oppriktig forbanna.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det var vel ubehagelig for henne vil jeg tro.

Skrevet

Det er vel ganske normalt å bruke bh? Var det en gammel dame? Kanskje hun følte seg støtt over å få puppene dine rett i fleisen.

Skrevet

Var det på jobben din?

Skrevet

Jeg synes heller man skal kjenne noen godt før man viser dem puppene, men sånn er jeg, da :fnise:

Skulle du hjelpe en dame for å være snill, eller er dette faktisk jobben din? Om noen kom hit med dyp utrigning og null bh for å reparere noe, ville jeg nok sagt "Beklager, du har nok gått feil, det er ikke her strippeklubben holder til". Forventer ikke at reparatører kommer i uniform med gullknapper, men jeg forventer ihvertfall ikke at de er lettkledde. Da hadde nok jeg følt meg ganske støtt jeg også. Det blir liksom helt feil i en slik setting.

Skrevet

Vel, jeg liker ikke å få slengt en dyp utringning midt i fleisen. Var hos frisør en gang hvor hun som klipte meg hadde på en veldig løs og åpen kjolesak, og visstnok ingen bh. Ikke så behagelig å sitte der å bli klippet og se "alt"

Du sier litt lite om hvorfor du skulle hjelpe denne damen? Er det din jobb, så burde du bruke andre klær. Var det bare for å være høflig, så blir det litt annerledes, men fortsatt er det ikke behagelig å se alt.

Skrevet

Jeg syns sånt er litt ekkelt jeg hvis man viser fram puppene sine på jobb men jeg pleier nå ikke å blåse det i trynet på folk.. hun følte seg nok utilpass og syns det var vanskelig å si ifra, derfor ble det spydig..

Jeg skulle få demonstrert hvordan man setter opp en reiseseng for baby på en stor babybutikk. Damen som skulle vise meg dette hadde det korteste skjørtet jeg hadde sett på en butikkansatt, den dypeste utringingen på den korte toppen som ikke rakk ned til navlen og var så sminka og lukta parfyme så jeg var sikker på det var en som ikke jobbet der, men var på vei til fest.

Og jeg ble flau på hennes vegne men jeg sa ingenting... Hun måtte jo bøye seg ned oppi reisesenga.. og da viste hun både stumpen og puppene til alle rundt... og jeg husker ikke ennå hvordan man setter opp reisesenga, men jeg vet at jeg skal være godt påkledd når jeg skal gjøre det...

Skrevet

Vis heller puppene dine til en mann, han vet å prisgi dem. I dag hadde jeg også en for dyp utringing, og mannen på SPAR tittet på den en ekstra gang.

Søk de som gir deg noe, ikke de som tar og som kritiserer.

Skrevet

Du sier litt lite om hvorfor du skulle hjelpe denne damen? Er det din jobb, så burde du bruke andre klær. Var det bare for å være høflig, så blir det litt annerledes, men fortsatt er det ikke behagelig å se alt.

Jobber på bibliotek, men hjelp med Internett er i utgangspunktet litt på sidelinjen.

Skrevet

Jobber på bibliotek, men hjelp med Internett er i utgangspunktet litt på sidelinjen.

Går du rundt på biblioteket med puppene slengende rundt?

Skrevet

vær stille ellers får du en puppe-dask....hahaha syns jeg ser det :fnise:

Overtrøtt...sorry :natti:

Skrevet

Damen hadde ikke behøvd å være frekk, men jeg skjønner reaksjonen hennes. Vi lever i en tid hvor pupper slenges rundt i hytt og vær i det offentlige rom, og jeg personlig synes det er en uting.

En annen situasjon, men jeg har lyst til å fortelle likevel:

For et par dager siden var det en dame som satte i gang med å amme babyen sin på en krakk i fellesarealet på kjøpesenteret der jeg jobber. Der var det opp med skjorta, ned med BH-en og ut med puppen. *flomp* Og den var ikke liten, for å si det sånn. Man skulle tro hun gikk inn for å flashe den mest mulig, for det var ikke antydning til å prøve å være litt diskret. Mulig hun skulle vise at offentlig amming er heeeeelt naturlig. (Diskret amming har jeg ikke noe imot, det blir noe annet.)

Jeg må si jeg blir forlegen av sånt. Selvfølgelig er det ikke noe seksuelt over en baby som blir ammet. Men pupper er "vanligvis" noe man forbinder med sex, og det er vel derfor man synes det er litt ubehagelig når man plutselig blir vitne til en mor som drar frem hele stasen midt på kjøpesenteret, og da selvfølgelig rett ved siden av kassa der jeg sto. Så da står man der, og later som om det er helt greit at det er en friluftspupp som flagrer rett ved siden av. Men man gjør jo alt for å se en annen vei, og prøve å ikke tenke over den frittgående puppen. Jeg så flere som gikk forbi damen som tydeligvis hadde samme problem, de visste ikke hvor de skulle se.

Hvorfor skal vi være nødt til å se pupp i det offentlige rom? Er dette noe vi virkelig trenger å venne oss til?

Skrevet

Ja, hvis pupper er sååå naturlig, hvorfor dekke dem til i det hele tatt? Hvorfor ikke gå rundt med bar overkropp om sommeren slik mannfolka gjør?

Gjest Bianca28
Skrevet (endret)

Damen hadde ikke behøvd å være frekk, men jeg skjønner reaksjonen hennes. Vi lever i en tid hvor pupper slenges rundt i hytt og vær i det offentlige rom, og jeg personlig synes det er en uting.

En annen situasjon, men jeg har lyst til å fortelle likevel:

For et par dager siden var det en dame som satte i gang med å amme babyen sin på en krakk i fellesarealet på kjøpesenteret der jeg jobber. Der var det opp med skjorta, ned med BH-en og ut med puppen. *flomp* Og den var ikke liten, for å si det sånn. Man skulle tro hun gikk inn for å flashe den mest mulig, for det var ikke antydning til å prøve å være litt diskret. Mulig hun skulle vise at offentlig amming er heeeeelt naturlig. (Diskret amming har jeg ikke noe imot, det blir noe annet.)

Jeg må si jeg blir forlegen av sånt. Selvfølgelig er det ikke noe seksuelt over en baby som blir ammet. Men pupper er "vanligvis" noe man forbinder med sex, og det er vel derfor man synes det er litt ubehagelig når man plutselig blir vitne til en mor som drar frem hele stasen midt på kjøpesenteret, og da selvfølgelig rett ved siden av kassa der jeg sto. Så da står man der, og later som om det er helt greit at det er en friluftspupp som flagrer rett ved siden av. Men man gjør jo alt for å se en annen vei, og prøve å ikke tenke over den frittgående puppen. Jeg så flere som gikk forbi damen som tydeligvis hadde samme problem, de visste ikke hvor de skulle se.

Hvorfor skal vi være nødt til å se pupp i det offentlige rom? Er dette noe vi virkelig trenger å venne oss til?

Enig med deg der. Er greit å amme offentlig, men da bør man kle på seg noe som hjelper til med å gjøre det mer diskre slik som en ammetopp eller noe eller ammebh ikke minst for den trenger du ikke å dra ned som en vanlig bh

Endret av Bianca28
Gjest Bianca28
Skrevet

I dag skulle jeg hjelpe en dame med Internett, og som takk ba hun meg om å gå. Hun syntes at jeg hadde for dyp utrigning og sa at jeg i det minste kunne hatt på en bh. Om jeg så var litt uheldig med kleskombinasjonen, så synes jeg dette var lagt over streken. Man skal kjenne noen ganske godt før man komenterer antrekket, og da helst på en høflig måte.

Var ganske frekk kommentar og hun skulle ikke sagt noe, men skjønner reaksjonen. Kle deg tekkelig på jobb.

Skrevet

Det var vel ubehagelig for henne vil jeg tro.

Burde hun heller ikke konsentere seg om PC-skjermen?

Skrevet

Jeg hadde likt det.

Men er man på jobb bør man kle seg litt anstendig. Passer seg ikke å la puppene henge i fleisen på folk.

Skrevet

Ja, hvis pupper er sååå naturlig, hvorfor dekke dem til i det hele tatt? Hvorfor ikke gå rundt med bar overkropp om sommeren slik mannfolka gjør?

Det er vel ikke så mange menn som går rundt i bar overkropp på biblioteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...