Gå til innhold

Diskuterer du penisstørrelser med venninner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Diskuterer du penisstørrelser med venninner for menn du har hatt sex med?

Diskuterer du hans prestasjoner i senga?

Forskjell om det er kjæreste, en bekjent du har hatt sex med eller ons?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stort sett alt blir delt med min beste venninne, alt fra lengde, tykkelse, god eller dårlig. Jeg vet det meste om mannfolka til venninnene mine for å si det sånn, hehe. Er jo ikke alt man vil vite, men jenter gjør jo sånn. Spesiellt i fylla.

Skrevet (endret)

Sånt gidder jeg aldri å dele. Det er mellom meg og kjæresten. Har ingen venninner som pleier å snakke om det heller.

Endret av Atanih2
Skrevet

Diskuterer du penisstørrelser med venninner for menn du har hatt sex med?

Diskuterer du hans prestasjoner i senga?

Forskjell om det er kjæreste, en bekjent du har hatt sex med eller ons?

Hehe egentlig ikke. Men jeg har fortalt noen venninner om en fyr jeg styra med. Det var kun fordi den var ekstremt liten, ala kjente ikke at den var der. Men ellers har jeg aldri diskutert penis størrelsen til fyren. Hvorfor skal mine venninner vite hvor stor penis kjæresten min har :P Snakker heller ikke om prestasjoner, med mindre det var en som var veldig god OG det er en ex. Forteller aldri slike ting hvis jeg er sammens med fyren på det tidspunktet.

Skrevet

Nei. Det er privat, og jeg har ingen rett til å dele disse svært intime opplysningene med selv min beste venninne.

Skrevet

Åjoda, min største hobby. Og jeg taper alltid konkuransen.

Skrevet

Nei. Har ingen interesse av å dele det, ønsker heller ikke å vite hvilken størrelse det er på mine venninners menn.

Gjest Blubberella
Skrevet

Nope. Verken jeg eller venninnene har noen glede av å diskutere kjærestenes penisstørrelse.

Generelt er det ikke vanlig i min venninnekrets å snakke om penisstørrelser, men jeg kan godt tenke meg til at penisen til en ONS blir lettere diskutert enn en kjærestes hvis noen har for vane å legge ut om sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...