Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I flere år har jeg lett etter min yndlingsparfyme, men lurer på om den rett å slett er tatt ut av salg. Har prøvd utallige parfymer, men finner ingen maken.

Problemet er at jeg ikke husker navnet, det er her jeg trenger hjelp! Flasken var av klart glass og var gjennonsiktig. Selve fargen på parfymen var litt gul. Parfymen hadde V-form, den hadde en kork med en mørk blåfarge som var i plast og veldig tynn. Denne også V-formen og tynn. Det var også ett hull i den ned til selve #spraytuten". Mener å huske at den var en tynn liten gul ring nede rundt "spraytuten". Det er en billig parfyme. Muligens 70-80 kr og jeg mener at jeg kjøpte den på Cubus. Kanskje litt mye oppstyr for å finne en slik, men det er min absolutte favoritt!

Er det noen som har aning om hvilken jeg snakker om? Og hvor jeg eventuellt kunne fått tak i den?

Endret av Karinala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat ett billigprodukt da ;) Men jeg mener å ha sett flere av de billigparfymene som cubus har på sparkjøp, så kanskje du kan ta turen innom der og se?

Skrevet

Ikke billig nei...Ok...Fant den under parfymer på Cubus og kjenner ikke til priser eller annet på parfyme der. Aldri tittet. Så etter en som lignet i utseende...men men... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...