Gå til innhold

Har masse babyklær og utstyr tilsalgs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye, og ta bilder av alt, blir bare tungvindt å legge alt inn i en annonse på FINN. Så hva syns dere om at jeg oppretter en FLICKR konto, legger alle bildene inn i foldere etter størrelse, legge ut info på ulike forum og folk kan sende meg en PM med en mailadresse, så sender jeg en link til folderen de er interessert i?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneShirley
Skrevet

Hvordan blir den metoden du nevner mindre tungvint enn finn.no?

Jeg har langt større tro på resultatet av å legge ut annonse på finn, i alle fall. Det er jo der folk ser etter ting å kjøpe, ikke på "diverse forum".

Skrevet

Jeg gikk igjennom FINN isted, og der var det opptil 300 bilder på en annonse, samt en LAAAAAAAANG liste over tingene. Jeg orket ikke lese halvparten engang...jeg tenkte å legge ut bilder med beskrivelse, og kan da etterhvert som tingene forsvinner, fjerne teksten. Det kan du ikke på FINN.

Skrevet

Det vanlige på finn er jo å fjerne bildet når noe er solgt da. Men har man ekstremt mye lønner det seg å dele opp i "kategorier" og legge inn en annonse for hver kategori.

Jeg skjønner ikke helt forskjellen på å bla seg gjennom 300 bilder på finn og å bla seg gjennom 300 bilder på flickr. Da synes jeg finn er bedre.

Man trenger heller ikke skrive så veldig mye i selve annonsen, man skriver på bildet hva det er og pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...