AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i det? Gjerne 500 ml eller mer i hver flaske. Vet de har på Strawberrynet, men prisen er ikke spesielt god, så er ikke interessert i den butikken... Mente de hadde på FeelUnique, men kunne ikke finne dem igjen, kanskje det var et midlertidig tilbud eller noe... Hadde blitt veldig glad om noen hadde sett det noe sted
Nuffen Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Smart Club Har kjøpt der selv flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Takk for svar Men jeg finner dem ikke innpå den siden jeg (mulig jeg er helt blind nå), har du link kanskje? -TS
Nuffen Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Hei igjen Nei, da, du er ikke blind . Det er sjelden de blir annonsert i kundeavisen, og aldri dirkete på hjemmesiden sin. Men de har det i butikken likevel . Iallfall på SmartClub på Alnabru hvor jeg pleier å handle. Lykke til!
mowgli Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Nille har faktisk! Ikke nettbutikk men... da slipper du jo uansett porto...
Nuffen Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Nille ??? I all verden! Kjekt å vite . Er det i Oslo-området du har sett det?
Kløftfrid Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Eg gjekk kjapt gjennom Nille for nokre veker sidan og då tykte eg at eg såg frisørshampoar i augekroken, men eg tenkte det måtte vere ein billigkopi. Kva ligg desse på i pris hjå Nille?
Gjest Dainty Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Selger Nille Kérastase Ser ut som det blir en tur dit. Håper prisen er snillere enn på frisørsalongene!
Virvel Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Oi, seriøst? Selger de andre frisørmerker også? Må visst innom Nille snart, da.
Gjest Anjelika Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 Jeg har bare sett L'Oreal Expert av frisørshampoer på Nillebutikker. Den er forsåvidt god for håret, men for sterk for min skalle. Kjøper 1000 ml Kerastase på Smart Club til en 400lapp eller noe, og praktisk pumpe til den har jeg kjøpt på ebay for et par dollar (fant ikke på butikken). De har også Redken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå