Gå til innhold

Dobbelt vaffeljern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier at doble vaffeljern har kortere levetid, begynner etterhvert å steke ujevnt o.l.

Jeg ønsker i utg.pkt et dobbelt vaffeljern og lurer på hvilket jeg skal kjøpe :)

Wilfa har et jeg innbiller meg har fått best-i-test for en stund siden, ellers er det det dyre Åviken som også får god omtale.

Jeg har i utgpkt et bra enkelt vaffeljern, men med ørten unger/voksne på besøk av og til, så kunne det være greit med et dobbelt et. MEN: jeg vil ikke kjøpe det hvis det har kort levetid og på sikt kommer til å steke ujevnt???? :roll:

Noe med erfaringer?

TAKK!

Skrevet

Vi har hatt aviken tidligere, og jeg vet ikke hvorfor, men på det så brente vaflene seg, og tilslutt ble jernet ødelagt på grunn av det.

Nå har vi Wilfa med fem hjerter ekstra store, og er kjempefornøyd. Aldri brente vafler, og siden dette har ekstra store hjerter mot åviken sitt med 4 små x 2, så utgjør det nesten ingen forskjell.

Skrevet

Vi har et veldig bra dobbelt vaffeljern. Steketiden er kort og jernet steker jevnt. Kjøpte det på glassmagasinet for et par år siden, merket er DUKA. Tror jeg betalte 600 kr for det.

Skrevet

Har ingen erfaring med dobbelt vaffeljern, men har et fra Wilfa som jeg er superfornøyd med. Det er digre vaffelplater med 6 hjerter og det er fordypning i jernet slik at røra spres.

Bruker oppskriften som følger med og får herlige vafler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...