margrethe 52 Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Lurer på om det er noen som har peiling på hva som er best og bruke. Skal pusse opp et bad på 8 kvm. Det er spørsmål om flis el plater som ser ut som fliser.Badet må helrenoveres. Håper at noen der ute kan gi svar.
Felia Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Vi pusset opp badet i fjor sommer. Hadde vi kunne velge på nytt hadde vi gått for fake fliser
lulle Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Hvis dere liker fliser, hvorfor ikke velge ekte da? Personlig her jeg ingenting til overs for ting som skal se ut som noe annet.
monkeyhub Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Fake fliser på plater kan en dusje rett på uten å ha membran under da de ifølge leverandør er vanntette. Er enkle å sette opp og enkle å fjerne igjen. Resultatet kan bli fint og svært likt fliser. Ekte fliser ser bedre ut, men det er et herk å vaske fugene, sette dem opp, og dersom en skal dusje rett på flisveggen, er en avhengig av at membranen under er tett, noe en ikke er garantert selv om en bruker fagfolk. I tillegg vil det være en del dyrere å flislegge. Jah, det var de arguementene eg kom på nå..det er et vanskelig valg, lykke til:)
mia83 Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Lurer på om det er noen som har peiling på hva som er best og bruke. Skal pusse opp et bad på 8 kvm. Det er spørsmål om flis el plater som ser ut som fliser.Badet må helrenoveres. Håper at noen der ute kan gi svar. Da vi lagde nytt bad i fjor ble vi anbefalt av takstmann å legge fliser når vi først skulle lage nytt. Pga verdiøkningen.
margrethe 52 Skrevet 5. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2010 Vi pusset opp badet i fjor sommer. Hadde vi kunne velge på nytt hadde vi gått for fake fliser
L79 Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Vi har pusset opp badet på hytta nå i vinter og gikk for FiboTrespo sine badepanel. Er kjempefornøyd med den løsningen. Bare med tanke på tidsbruken snekkeren brukte på å sette dem opp sparte vi masse penger. Nå bygger vi nytt bad hjemme og går for samme løsningen der.
Gjest Kim Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Vi valgte fliser. Panel tilhører 70 tallet... Også har du dette med verdiøkning da.
margrethe 52 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2010 hei. Vil si TUSEN TAKK til dere alle som har brukt tid på og besvare mine spørsmål om oppussing av bad,det setter jeg veldig pris på. Nyttigt og høre andre sine erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå