AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Lurer på deres erfaringer med brudekjolen på ebay, hvilke forhandlere er bra?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg! Jeg snublet helt tilfeldig over min kjole der! Det var en brudebutikk i england som solgte ut vårens prøvemodeller, til meget hyggelig pris! jeg hadde sett på den kjolen i en salong her i norge, men prisen var 14500, noe som var vel hefig. Fikk den samme på ebay til 429 pund, inkl frakten! Jeg skal få den lagt opp ca 3 cm i skjørtet, og flytte to trykknaper bak på ryggen, ellers passet den helt fint!
momo Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg kjøpte min kjole på ebay, husker ikke forhandler da det er nesten 7 år siden. Men kjolen var ekte, ikke kopi, og helt nydelig. Kostet meg bare 2000 kr med frakt og toll.
Anglofil Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg kjøpte min for 1 1/2 år siden på Ebay. Den kostet meg 1000 kr med frakt og toll. Jeg er kjempefornøyd, men selgeren er ikke å finne lenger på Ebay dessverre. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Passer den deg fortsatt, når du har kjøpt den så langt i forveien?
Anglofil Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Ja, det gjør den. Den har korsett, dvs snøring bak, så det kan enkelt justeres. Det er uansett ikke verre å få en skredder som jeg kjenner til å se på det om det ikke skulle være nok. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå