AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 jeg har mange ganger nå drømt at jeg får barn, og spesielt det at jeg føder de. det er som regel 1 barn, men også 2 barn, og i natt drømte jeg at jeg fødte en jente. også hoppet jeg liksom frem i tid og fødte en gutt. jeg får en skikkelig morsfølelse/lykkefølelse når jeg får barna og holder de, det er en fin følelse og jeg husker detaljer fra fødslene, som i at den første jeg fødte i drømmen i natt varte så og så lenge og det var djævelsk vondt og husker jeg satt og sammenlignet fødslene siden den siste fødselen nesten ikke gjorde vondt (!!) og at jeg fødte den siste alene, og tok i mot han selv siden fødselen gikk så fort så jeg rakk ikke kalle på jordmødrene og jeg skal innrømme at jeg kanskje er en smule bebi-syk men er i verken fast forhold eller har fast jobb (er under utdanning) så det ligger ikke akkurat til rette for noe barn. men det går vell an og kose seg med drømmene ihvertfall da betyr det i det hele tatt noe? det skal sies at jeg er i startfasen av noe som kan bli et forhold, og vi har vært uforsiktige med prevansjonen :S
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Det er spesielt å oppleve morsfølelse på den måten Det har jeg selv også gjort. klippet fra droemmetydning.com "Er du en kvinne bør du ta en graviditetstest, eller så er det en advarsel om å være forsiktig så du ikke blir gravid hvis du ikke ønsker det. En fødsel kan også bety en ny start i livet eller gode nyheter. Dette er en drøm om skjulte ønsker eller frykt hvis drømmeren er gravid. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått. "
Wonders Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 det kan tydes som en ny begynning i livet ditt...
Gjest VinglePetter Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 det kan tydes som en ny begynning i livet ditt... Det kan tydes opp og ned i mente til krampa tar deg og vel så det. Why bother?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå