Gå til innhold

Han lager sugemerker mot min vilje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har en lei tendens til å lage sugemerker på halsen min mot min vilje. Han er mye sterkere enn meg, jeg har ikke nubbesjangs. Begynner jo også å le pga det kiler, men skriker stopp også. Han tar meg ikke alvorlig, syns bare det er morsomt når jeg skriker og kjemper imot. Sist laget han et i fjeset mitt til og med, kjempestygt! Så ut som en blåmerker midt i trynet. Lager store og stygge på halsen. Ofte før jeg skal på jobb og der er det så varmt at skjerf eller høyhalset ikke er aktuellt. Føler meg som en idiotisk fjortis. På tull sier han at alle skal se at jeg har kjæreste. Lager jeg på han som hevn gjør han hevn tilbake. Ofte gjør det vondt også, pga han suger så hardt.

Huff, høres barnslig ut, men slik er det. Vi er begge unge, men voksne. Godt over fjortisalderen hvertfall!

Deres reaksjoner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Si det til ham når dere ikke er i "tullehumør"? Dvs. når dere begge er rolige liksom. Si bare at du synes det er ubehagelig. Det mener jeg at han må kunne respektere.

Skrevet

Jeg lo også fordi det kilte da kjæresten min laget sugemerker på meg før... Jeg sa at jeg ikke likte det, laget på han også som "hevn".

Men jeg sa ifra mer seriøst etter sist det skjedde, at jeg følte meg fjortis med sånne merker og ikke vil ha noe av det. Han respekterte det. Det siste merket var synlig i mange dager! Ikke morsomt...

Skrevet

Kjæresten min har en lei tendens til å lage sugemerker på halsen min mot min vilje. Han er mye sterkere enn meg, jeg har ikke nubbesjangs. Begynner jo også å le pga det kiler, men skriker stopp også. Han tar meg ikke alvorlig, syns bare det er morsomt når jeg skriker og kjemper imot. Sist laget han et i fjeset mitt til og med, kjempestygt! Så ut som en blåmerker midt i trynet. Lager store og stygge på halsen. Ofte før jeg skal på jobb og der er det så varmt at skjerf eller høyhalset ikke er aktuellt. Føler meg som en idiotisk fjortis. På tull sier han at alle skal se at jeg har kjæreste. Lager jeg på han som hevn gjør han hevn tilbake. Ofte gjør det vondt også, pga han suger så hardt.

Dette må da være straffbar legemsbeskadigelse, muligens også straffbar seksuell trakassering. Anmeld ham til politiet neste gang det skjer!! Bevis skulle ikke være noe problem.

Gjest Bianca28
Skrevet

Huff, høres barnslig ut, men slik er det. Vi er begge unge, men voksne. Godt over fjortisalderen hvertfall!

Deres reaksjoner?

Bra han respekterte deg sist du sa fra, men om det skulle skje igjen så sier du klart i fra at dette syns du ikke er morsomt og at nå får han faen meg slutte med den barnslige idiotiske oppførselen sin. Blir du sint bør han iallefall forstå

Skrevet

Jeg lurer på når han begynner å løfte beinet og pisse på deg når du skal ut...

• Liker 2
  • 2 år senere...
Gjest hva søren???
Skrevet

Dette må da være straffbar legemsbeskadigelse, muligens også straffbar seksuell trakassering. Anmeld ham til politiet neste gang det skjer!! Bevis skulle ikke være noe problem.

ALtså viss man skal andmelde at typen er i lekehumør og lager sugemerke er det ikke noe og melde til politiet? syntes det var VELDIG overdrevent?

Ser du for det at viss du blir lagt sugemerke på av kjæresten din så skal du gå til politiet? wtf?

Skrevet

ja, det høres barnslig ut. eller det er han som er barnslig. kjæresten min suger meg også på halsen noen ganger, men da sier jeg i fra med en gang at jeg ikke vil ha merke. det respekterer han og har nå slutta med det, så nå er det bare myke kyss :) er jo ganske barnslig å lage sugemerker fordi han vil at folk skal se det. han burde forstå hvordan du føler deg og du sier jo i fra. veldig spesielt at han da tar deg med makt, virker det som! du må nok bare ta en samtale om det når dere ikke er i kosemodus.

Gjest brutal mann
Skrevet

Om dere har bikket 14 er sugemerker patetiske. fyren er forøvrig komplett idiot som ikke respekterer deg.

Skrevet

Kjæresten min gjør også det! Utrolig irriterende. Før gjorde han som din, la meg i bakken for å lage sugemerke for så å le det bort etterpå med "nå ser alle du er miiin, hihi".. Ikke morsomt. Jeg sa flere ganger med seriøs tone at jeg det ser tacky og barnslig ut. Spesielt når jeg må på jobb og skole med det..

Til slutt bare eksploderte det for meg, og jeg sa til han at jeg aldri ville han skulle bite eller suge meg på halsen noengang igjen! Jeg sa at en ting er om han småbiter litt under sex.. Men biting og suging på halsen sånn ellers er ubehagelig og vondt.

Han sa masse beklager, og nå som vi har sex utnytter han enhver mulighet til å suge til seg et lite merke, men jeg klarer som regel å dytte han unna med hodet..

At han ler det bort å sier på tull at han vil at alle skal skjønne du har kjæreste er nok bare en måte å le bort å unnskylde at han er veldig eiesjuk.. Det er i hvert fall det jeg fikk avslørt etter hvert med min og noe vi må jobbe med hele tiden. Han prøver å skjule egentlig hvor sjalu han er men i form av spøk, tulling, overdriving og innimellom øyeblikk av ærlighet har jeg sakte men sikkert forstått hvor landet egentlig ligger.

Anonym poster: 7034c85cd64571edb7a7f3b206060cc5

Skrevet

Amatør. Brennemerking er mye råere!

Personal-branding.jpg

• Liker 1
Gjest LineaAlba
Skrevet

Deres reaksjoner?

Bli sint og streng og si fra der og da. Det gjør jo vondt. Gir han seg ikke kan du gi han en nippletwister hver gang han gjør det, så tar det vel raskt slutt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...