Gå til innhold

voldsomt søtsug etter middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg får alltid et så voldsomt søtsug etter jeg har spist middag :sukk: Jeg kan være kjempe mett etter middagsmaten, men søtsuget melder seg uansett!

Er det andre som har det slik, eller kanskje har noen forklaring på hvorfor det blir sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har det også sånn for tiden. Det er utrolig irriterende!

Skrevet

Det har jeg også etter hver eneste middag, uansett hva jeg spiser, enten det er lite eller mye. Min løsning på problemet er å drikke te, ikke spise noe selv om det frister.

Teen demper suget, og jeg overlever :)

Skrevet

Jeg er også sånn! Tror kanskje det er litt genetisk? Mormor var sånn hvertfall. Men ingen av min foreldre.

Har ikke noe godis i hus, men sjekker i alle skaper etter noe som kan tilfredsstille søtsuget.

Ofte tar jeg meg en frukt rett etter middag, ellers så tar jeg meg en tyggis. Og prøver å holde meg veldig okkupert med ting og tang, så jeg glemmer det:)

(det kan selvfølgelig gå riktig så galt, slik at jeg må på butikken og handle litt..)

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er den eneste :) det med te hørtes lurt ut, er veldig glad i te!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg tygger en tyggis, eller tar litt "dessert" i form av en gulrot eller litt cottage cheese med syltetøy. Men det hender seg at jeg likevel er veeeldig snopsugen, sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...