vanilje* Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hei! Jeg får alltid et så voldsomt søtsug etter jeg har spist middag Jeg kan være kjempe mett etter middagsmaten, men søtsuget melder seg uansett! Er det andre som har det slik, eller kanskje har noen forklaring på hvorfor det blir sånn?
Gjest Mahareth Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg har det også sånn for tiden. Det er utrolig irriterende!
Rødtoppen86 Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Det har jeg også etter hver eneste middag, uansett hva jeg spiser, enten det er lite eller mye. Min løsning på problemet er å drikke te, ikke spise noe selv om det frister. Teen demper suget, og jeg overlever
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg er også sånn! Tror kanskje det er litt genetisk? Mormor var sånn hvertfall. Men ingen av min foreldre. Har ikke noe godis i hus, men sjekker i alle skaper etter noe som kan tilfredsstille søtsuget. Ofte tar jeg meg en frukt rett etter middag, ellers så tar jeg meg en tyggis. Og prøver å holde meg veldig okkupert med ting og tang, så jeg glemmer det:) (det kan selvfølgelig gå riktig så galt, slik at jeg må på butikken og handle litt..)
vanilje* Skrevet 2. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2010 Godt å se at jeg ikke er den eneste det med te hørtes lurt ut, er veldig glad i te!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Jeg tygger en tyggis, eller tar litt "dessert" i form av en gulrot eller litt cottage cheese med syltetøy. Men det hender seg at jeg likevel er veeeldig snopsugen, sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå