Gå til innhold

Gusten hud i ansiktet-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, I need some help :)

Jeg har så tørr og gusten hud i ansiktet om dagen. Skal investere i en god fuktighetskrem fra Dermalogica. (Bruker til daglig active moist, men den gir ikke nok fuktighet synes jeg)

Men så lurer jeg på om det finnes en foundation som gir litt glød til ansiktet i tillegg?

Jeg har brukt en del mineralpudder, men synes rett og slett at huden blir altfor matt. Jeg vil at ansiktet skal skinne littegrann om dere skjønner hva jeg mener!? Så kanskje en flytende vil fungere best her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Audrey Horne
Skrevet

Chanel Vitalumiere :). Gir masse glød, er drøy i bruk og har medium dekkevne. Noen synes denne har en litt seig konsistens, men det er en smakssak. Stikk innom et parfymeri og be om prøver.

Ellers så er det å peele huden en bra ting for gusten hud. Jeg er helt avhengig av MD Face & Body scrub. Holder urenheter på rimelig avstand, og gir et bedre grunnlag for både fuktighetskrem og foundation :).

Skrevet

Kan absolutt også anbefale Vitalumiére! Synes ikke den er seig i konsistensen. Jeg har litt fet hud i T-sonen, så denne kan bli ganske blank på meg (så må bruke en del mattende pudder oppå). Siden du har tørr hud fra før vil denne fungere veldig bra skulle jeg tro.

Ser heller veldig lite fake ut og dekker kjempebra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...