Kløftfrid Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Eg tenkte eg skulle sende avgarde ei bestilling på produkt frå ELF. Har de nokre favorittar som eg bør prøve ut?
Gjest navnelapp Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Glow-pudderet er eg glad i, det gir veldig fin "finish" på makeupen.
skandale Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Mineralleppestift! Kjempegod. Neglelakk. Blush.
Gjest Heidila Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 solpudderet er kjempebra. det med 4 farger i
HedvigR Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 (endret) - Mineraløyeskyggen, særlig i fargene Celebrity, Royal og Earthy. - Studio Line Blush, særlig fargen Candid Coral. - Veldig bra blush, men trengs å ta på litt mer utover dagen da. - Gel Eyeliner - Shimmering Facial Whip - Tone Correcting Concealer - Super Glossy Lip Shine Spf 15 En jeg ikke ble særlig fornøyd med er 2 In 1 Conditioning Gloss, var fryktelig vanskelig å få ut no farge, blir som regel bare den klare glossen som kommer ut til meg :/ Den er også veldig klissete! Endret 2. september 2010 av jenta90
Gjest Elyssa Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Er stort sett fornøyd med produktene derfra. Lykke til
Lykkelitenen Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 blending børstene deres og waterproof eyelinerpen er mine favoritter. Skrevet omtaler av disse på bloggen
RedFox81 Skrevet 3. september 2010 #9 Skrevet 3. september 2010 (endret) Vi har jo nettopp diskutert elf HER, så jeg gidder ikke å skrive det samme på nytt. Du kan lese der. edit, feil. Endret 3. september 2010 av RedFox81
HedvigR Skrevet 3. september 2010 #10 Skrevet 3. september 2010 Åå, eyelinerpen glemte jeg helt! Men var litt uheldig der en gang, fikk en som virka helt uttørka med nesten ikke no farge.. men har bestilt noen etter det, som alle har funka perfekt
Kløftfrid Skrevet 3. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2010 Takk for mange fine forslag! Eg trur eg iallfall skal prøve ut lipglossane som heiter New York og Miami. Og den skimrande eyelineren Har også lyst å prøve augebrynstensilane og blushen
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #12 Skrevet 3. september 2010 Du skal kle ganske tykke bryn for å bruke de stensilene. Jeg er ikke noe strek-bryn tilhenger heller, men disse ble i overkant for meg iallfall. Kanskje fordi jeg har lite hode Ellers anbefaler jeg mineralskyggene, studio bronzer og forsåvidt studio børstene.
Kløftfrid Skrevet 5. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2010 Du skal kle ganske tykke bryn for å bruke de stensilene. Jeg er ikke noe strek-bryn tilhenger heller, men disse ble i overkant for meg iallfall. Kanskje fordi jeg har lite hode Ellers anbefaler jeg mineralskyggene, studio bronzer og forsåvidt studio børstene. Ok, då droppar eg også augebrynstensilane trur neppe eg hadde gidda det der likevel Då konsentrerar eg meg om dei andre produkta. Må ha børstar, reingjeringsgreier til børstane og så trur eg at eg vil prøve mineralskyggane. Heldt dei lenge på? Stripar dei seg i løpet av dagen? Er det ein farge som er spesielt fin?
Annie19 Skrevet 5. september 2010 #14 Skrevet 5. september 2010 Ok, då droppar eg også augebrynstensilane trur neppe eg hadde gidda det der likevel Då konsentrerar eg meg om dei andre produkta. Må ha børstar, reingjeringsgreier til børstane og så trur eg at eg vil prøve mineralskyggane. Heldt dei lenge på? Stripar dei seg i løpet av dagen? Er det ein farge som er spesielt fin? Fargen celebrity er nydeleg! Holdbarheita er heilt ok, blir sikkert endå betre med primer. Kostane er etter mi meining heilt elendige.
mari4ever Skrevet 5. september 2010 #15 Skrevet 5. september 2010 Concealer børsten fra studio colletion er veldig god:) bruker den hver dag. Pudder børsten er jeg også godt fornøyd med
Kløftfrid Skrevet 5. september 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2010 Fargen celebrity er nydeleg! Holdbarheita er heilt ok, blir sikkert endå betre med primer. Kostane er etter mi meining heilt elendige. Det var faktisk Celebrity eg såg på Då kjem eg til å investere i den! Kvifor tykkjer du kostane er elendige? Concealer børsten fra studio colletion er veldig god:) bruker den hver dag. Pudder børsten er jeg også godt fornøyd med Ok, eg skal finne meg eit utval av børstar! Takk for tips!
Lykkelitenen Skrevet 5. september 2010 #17 Skrevet 5. september 2010 Nå har jeg ikke prøvd studiobørstene, men av de andre børstene jeg har prøvd er røyting ett gjennomgående problem. Metalbiten som børstehårene henger fast på har også en tendens til å falle av trehåndtaket etter en stund. Men noen av børstene er fra helt greie til overaskende gode, frem til slitasjen kommer og tar dem
Djungelvrål Skrevet 5. september 2010 #18 Skrevet 5. september 2010 Finnes det en norsk nettbutikk som selger elf??
Kløftfrid Skrevet 5. september 2010 Forfatter #19 Skrevet 5. september 2010 Nå har jeg ikke prøvd studiobørstene, men av de andre børstene jeg har prøvd er røyting ett gjennomgående problem. Metalbiten som børstehårene henger fast på har også en tendens til å falle av trehåndtaket etter en stund. Men noen av børstene er fra helt greie til overaskende gode, frem til slitasjen kommer og tar dem Høyrest ikkje ut som kvalitetskostar, men så er ikkje prisen så skyhøg heller Er det generelt slik? Produkta er jo svinbillige, er det merkbart at det er billig kvalitet?
Lykkelitenen Skrevet 5. september 2010 #20 Skrevet 5. september 2010 jeg syns det. Jeg har kjøpt noen produkter jeg liker, noen jeg syns funker og noen jeg synes har vært penger ut vinduet, selv om det ikke er snakk om høye beløp.... Men flertallet har lagt på gjennomsnittlig og lavere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå