AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Ser etter en kajal som faktisk holder en stund på våtkanten! Trenger både svart og hvit/benhvit. Har hørt noen nevne UrbanDecay 24/7. Er den bra? Finnes det noen andre brae som jeg kan kjøpe på nettet?
Quirky Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Lancome Krayhon Khol i vannfast utgave er den beste jeg har prøvd, de du nevner fra Urban Decay skal også være veldig bra, de fra MUFE også.
Gjest Dainty Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Huff, sikker på at du ønsker å bruke sort kajal på våtkanten? Beklager, men det er ytterst få som kler det.
Rosalie Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 (endret) Stemmer i med Dainty. Det er svært få som kan bære det. Sort har jeg enda til gode å se noen kle, men ved sotete øyne på fest kan grå eller brun kajal på våtlinja funke. Men min mening er at det er penere uten da også. Øynene blir jo knøttesmå og ansiktsuttrykket knallhardt med kajal på våtlinja. Lys kajal på våtlinja ser for øvrig like jævlig ut som sort. Endret 5. september 2010 av Rosalie
Gjest Heidie Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Jeg pleier ofte å bruke svart eyeliner på våtkanten, syns det er veldig fint. Viktig å blende da, så ikke linjen blir hard. Jeg liker veldig godt Urban Decay Zero. Det sklir lett på og er vannfast, så den holder seg på plass i mange timer
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Jeg pleier ofte å bruke svart eyeliner på våtkanten, syns det er veldig fint. Viktig å blende da, så ikke linjen blir hard. Jeg liker veldig godt Urban Decay Zero. Det sklir lett på og er vannfast, så den holder seg på plass i mange timer Takk for forslag! Hvor pleier du å kjøpe Urban Decay Zero? Og finnes den i farger som blå eller hvit også?
Gjest Heidie Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 LookFantastic.com og BeautyBay.com selger dem Binge er en nydelig mørkeblå farge. Bruker den veldig ofte!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Okei. Tusen takk! Satser på at den blåe passer til mine brungrønne øyne
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 LookFantastic.com og BeautyBay.com selger dem Binge er en nydelig mørkeblå farge. Bruker den veldig ofte! Jeg finner ikke den i fargen Binge på verken lookfantastic eller beautybay jeg! Vet du om andre nettbutikker som selger dem?
Gjest Heidie Skrevet 11. september 2010 #11 Skrevet 11. september 2010 Jeg finner ikke den i fargen Binge på verken lookfantastic eller beautybay jeg! Vet du om andre nettbutikker som selger dem? http://www.hqhair.com/make-up/urban-decay/247-glide-on-pencils Her har de den
Gjest Anjelika Skrevet 11. september 2010 #12 Skrevet 11. september 2010 (endret) Lancome Krayhon Khol i vannfast utgave er den beste jeg har prøvd Den er jeg også veldig glad i! Nå har jeg ikke prøvd så mange andre vannfaste da, så følger med på tråden for nye tips. Krayon Kohl er god, men ikke et mirakel. Litt av pigmentene kan skli av i løpet av kvelden (og legge seg pent i øyenkroken). Forøvrig synes jeg mange passer det når det er gjort riktig! Øynene blir riktignok smalere, men man får et veldig intenst blikk. Litt sånn Megan Fox-ish. Har fått høre at jeg minner om Angelina Jolie når jeg bruker sort kajal på våtkanten. Ligner ikke i det hele tatt, men det er noe med de intense katteøynene det gir som gjør at man får den looken. Hvit kajal har jeg derimot ikke sett så mye vellykket bruk av. Endret 11. september 2010 av Anjelika
Gjest Badabing Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 Jeg synes man får fine katteøyne av å bruke kajal på våtkanten. Det krever selvfølgelig at man ikke har små øyne fra før av da. Jeg bruker Chanel sin kajal, og har gjort det i flere år. Har vært fornøyd med den, så har ikke prøvd flere på en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå