AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hei! Nå som det nærmer seg vinteren, kan jeg ikke fortsette å sminke meg i dagslyset på morgenen. Derfor lurte jeg på om det er noen som vet om noen lamper som er gode til å bruke som sminkelys. Det er viktig at det er sterkt lys, men også at lyset ikke er for gult (eller en annen farge, for den saks skyld). Og helst en som ikke koster hele lønninga
Jade Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Du kan jo kanskje bytte ut lysrøret/lyspæra med et hvitt lys som er sterkere? Plages selv med det gul/hvite lyset på badet :/ Når lysrøret går, skal jeg definitivt bytte det ut med et hvitt...
Gjest Heidie Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Sliter med gule lys selv, for noe crap Alle bildene jeg tar blir supergule, når bakgrunnen egentlig er hvit... Ikke at det var dette som var ditt problem da Måtte bare klage litt på gule lys. Hehe. Vet desverre ikke om noen gode lamper, er på jakt etter noe lignende selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå