Gå til innhold

Smarties, non-stop eller m&m?

Hva liker du best?  

1. 1. Hva liker du best?

• smarties
      12
    • non-stop
      17
    • m&m
      28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva liker du best?

Skrevet

1. m&m i brune poser uten nøtter inni.

2. Smarties.

3. Non-Stop.

Skrevet

Ok...nå ble jeg litt nysgjerrig. Fortell da.

Skrevet

Smarties...

Nonstop er ekkelt...

Og m&m's har jeg ikke smakt..hehe..bonde på bytur;)

Skrevet

M&M plain chocolate - Ingen over, ingen ved siden!

M&M med peanøtter.

Liker ikke de med mandler. I hvert fall ikke de med sånn kjekslignende greie inni. Ble så skuffet jeg...

Nonstop egner seg som (pepper)kakepynt.

Smarties har søte runde esker.

Skrevet

Husk at de som selges i gule poser fra Freia med nøtter inni kun heter M . (De heter da vel kun M i Norge fortsatt - gjør de ikke det?.)

M&M kan altså både være med og unten nøtter og i mange farger. Jeg digger påskefargene. Pastellsjokolade for å matche påskepynten... Amerikanere er gjennomførte til tider!..

Skrevet

Er det noen særlig forskjell på m og m&m? Før ville jeg sagt at jeg likte smarties best, men jeg er ikke så begeistret for snop med neonfarger.. :roll:

Vanlig m derimot *sikle*

Skrevet

Amerikanske M&M's med Peanutbutter fyll - er de aller aller beste!! (synes jeg iallefall) :P så kommer norske M og så M&M's med peanøtter og sjokolade, så smarties, så non-stop.... yes!!

*jeg har tenkt mye på dette* hehe :P:roll::ler:

Skrevet

Non- Stop er definitivt best! :P Synes Smarties smaker fargestoff jeg, men selvfølgelig, siden det er sjokolade, går det ned hvis jeg ikke har noe annet for hånden.

Skrevet
Er det noen særlig forskjell på m og m&m? Før ville jeg sagt at jeg likte smarties best, men jeg er ikke så begeistret for snop med neonfarger.. :roll:

Vanlig m derimot *sikle*

M er sorte dingser mens m&ms er med farger og forskjellig smak.

Selv liker jeg NEVER-stop og NON-stop best..

Annonse
Skrevet

liker best smarties, m&m uten nøtter inni og neverstop. klarer ikke velge en av disse. men liker smarties mye bedre enn nonstop!

Skrevet

M&Ms - helt klart :). Smarties er bedre enn nonstop, men ingen av dem er i nærheten av eneren.

Gjest Cruella
Skrevet

Hver ting til sin tid.

Liker forresten NonStop bedre enn Smarties, mørk sjokolade er bedre enn lys.

Skrevet

Smarties! :hoppe:

Er sikker på at jeg kunne spist opptil flere rør med Smarties alene!

m&m er jo kjempegodt også, og så har de så mye morsomt dilldall. Og de figurene er jo søte... :)

Non Stop er jo....mørk sjokolade! Sånt jeg spiste i gamle dager da jeg ikke fikk tak i andre ting enn mørk kokesjokkis fra mammas hemmelige bakekakelager. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...