Gjest jeansgutt21 Skrevet 8. september 2010 #21 Skrevet 8. september 2010 Jeg synes det beste er å sprute på en handlepose fra matbutikken som ligger flatt på bordet (ved siden av PCen, runker oftest foran den). Da har man et stort område å boltre seg på og man slipper å være så nøye med å sikte. Bruker man papir er det alltid en sjanse for at noe sæd vil renne gjennom papiret. Når man har sprutet ferdig bretter man bare posen sammen og kaster den i søpla. Prøv det Jeg spruter veldig mye når jeg holder på lenge og erter meg opp og stopper rett før orgasmen mange ganger! Jeg liker å sprute utover kroppen min og når jeg ligger på ryggen, er spruten så kraftig at jeg får sæden i ansiktet og håret mitt, syns det er digg jeg å søle meg selv ned med sæd. Ofte jeg runker meg til orgasme flere ganger uten å tørke meg, blir mye søl og digg sæd av det:) hehe.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #22 Skrevet 8. september 2010 Spennende lesestoff dette! Flere ting jeg skal prøve ut på typen, kanskje i kveld.. Blir inspirert her, for å si det sånn :rødme:
Gjest sprut Skrevet 9. september 2010 #23 Skrevet 9. september 2010 Når det skal til å gå for meg så drar jeg forhuden framover og kniper den sammen slik at den tetter helt rundt hodet. Spruten går inne i den lille posen og jeg kan bare gå ut på badet/søppelkassen/vasken og tømme den etterpå. Har sikkert mer forhud en gjenomsnittet. I og med at hodet på pikken min har såpass mye forhud og er så godt beskyttet så tror jeg det er mer følsomt en gjennomsnittet. Da jeg var ung ga det enkelte tidlige utløsninger. Nå må jeg gjennomgå en verkende, deilig lidelse helt på grensen av orgasme fryktelig lenge. Godt trent i å holde ut.
Gjest anonym mann Skrevet 11. september 2010 #24 Skrevet 11. september 2010 Det er vel ikke noen hemmelighet at store deler av Norges mannlige befolkning er en gjeng med runkehuer, og jeg er desverre intet unntak. Er man singel runker man fort 2-3 ganger daglig, og jeg skal skal ikke engang gå inn på helgerutinene. Så jeg tenkte at det kunne være morsomt, og ikke minst lærerikt å dele noen tips og erfaringer med hverandre som gjør hverdagen litt mer spennende for Ola Runkmann. Jeg får vel være sporty og starte med noen av mine teknikker: The stranger Dette er jo en gammel klassiker, men det er ikke sikkert alle kan den. Denne går ut på at man sitter på runkehånda si i 10-15 min før "kampstart" slik av hånden blir nummen og sovner fullstendig. Du vil da få følelsen av at det er en fremmed som runker deg. Banansplitten Denne er litt mer komplisert, men absolutt gjennomførbar. Her må du kappe bort 2-3 cm av stilk-enden på bananen først, og så legge bananen i en mikrobølgovn i ca 1 minutt (avhangig av mikrobølgovnen). Du tar så ut banen og lar den kjøle seg litt, før du stikker penis min i den avkuttede enden. Du må presse ordentlig på slik at bananguffen tyter ut etterhvert som du kommer lenger inn, og når du gjort dette litt vil det være fin plass til en medium stor penis og du vil få følelsen av å ha sex med en ekte vagina. "Hodebunns" massasje Denne krever mindre søl og er egenlig ikke veldig kreativ, men grei å bruke som et avbrekk fra den dagligdagse runkingen. Man tar rett og slett bare et godt tak rundt penis med venstre hånd (eller høyre dersom du er skevhendt) og holder rett under penishoden. Så sprer man fingrene på runkehånda slik at det er ca 2 cm avstand mellom de mellomste leddene og "børster" løst, men veldig fort over penishodet. Dronning Honning Denne bygger på prinsippene til "Banansplitten", men her er du ikke avhengig av mikrobølgovn. Her skal man bare knulle et langt, smalt glass med honning til det går for deg. De beste honningglassene finner man på Meny og Ica Gourmet, og det er viktig at de er dype nok. Det lønner seg å ha den litt kald slik at honningen gir litt mer motstand til penis. Bubble Trouble Åh, denne vekker ungdomsminner! Her trenger man et boblebad med "blåsere" som peker ut i fra veggene på boblebadet. Sett deg på huk i badekaret, sett på full boblestyrke og plassér penishodet et par cm fra blåseren. Denne er meget effektiv og man holder ikke ut lenge før spruten står. Det eneste som er litt dumt er at man kan klø litt på penis noen timer i etterkant pga det massive trykket. Håper dere som ikke har prøvd disse metodene gir dem en sjanse, det er absolutt verdt det dersom man runker like mye som meg. Da blir håndjageren fort litt kjedelig og rutinepreget. Det er bare å spørre hvis noen av forklaringene mine er vanskelige å forstå. Mvh, Ketil Jeg bare lurte på : Hvor gammal har du blitt?? Tenåring ennå? (Tipps i tilfelle du er under sexuell lavalder, frustrert og kåt: Fiskepudding i stedet for banan. Med hvit saus... Men for all del ikke brenn deg på varm mat.) Hvis du egentlig er for gammal til sånnt: Du trenger seriøst å treffe en dame...
Gjest Ketil Skrevet 13. september 2010 #25 Skrevet 13. september 2010 Jeg bare lurte på : Hvor gammal har du blitt?? Tenåring ennå? (Tipps i tilfelle du er under sexuell lavalder, frustrert og kåt: Fiskepudding i stedet for banan. Med hvit saus... Men for all del ikke brenn deg på varm mat.) Hvis du egentlig er for gammal til sånnt: Du trenger seriøst å treffe en dame... Jeg er faktisk 27 år, og jeg vet at jeg trenger å treffe en dame Men jeg er ikke en akkurat en kar damene sikler etter da jeg er spinkel, blek, og ser veldig ung ut, har så vidt skjegg. Noe erfaringer har jeg jo fra gangbangs, men da må jeg alltid pule til slutt når alle har sprutet i henne, så jeg vet at det ikke kan sammenliknes med f.eks en ONS. Men jeg er fornøyd med runkingen min, og er ikke flau over hvilke metoder jeg må bruke for å sprute litt. Jeg hadde også et par jeg pleide å møte før, men mannen var bifil og da måtte han runke meg til utløsning hvis jeg skulle få knulle kona hans. Samtidig som han filmet meg hver eneste gang, men jeg hadde på maske da
nymfo88 Skrevet 13. september 2010 #26 Skrevet 13. september 2010 Hvor pleier dere gutter å sprute da? På dere selv?? Jeg legger meg på senga med ryggen intill veggen å beina mot taket å sikter mot munnen ; )
Gjest jeansgutt21 Skrevet 14. september 2010 #27 Skrevet 14. september 2010 Jeg er faktisk 27 år, og jeg vet at jeg trenger å treffe en dame Men jeg er ikke en akkurat en kar damene sikler etter da jeg er spinkel, blek, og ser veldig ung ut, har så vidt skjegg. Noe erfaringer har jeg jo fra gangbangs, men da må jeg alltid pule til slutt når alle har sprutet i henne, så jeg vet at det ikke kan sammenliknes med f.eks en ONS. Men jeg er fornøyd med runkingen min, og er ikke flau over hvilke metoder jeg må bruke for å sprute litt. Jeg hadde også et par jeg pleide å møte før, men mannen var bifil og da måtte han runke meg til utløsning hvis jeg skulle få knulle kona hans. Samtidig som han filmet meg hver eneste gang, men jeg hadde på maske da Hørtes jo nesten litt digg ut det du gjør da:) hehe. Kult, digger å eksprimentere jeg også, for å få sterkest og lengst mulig orgasme, når jeg har sex med meg selv og ikke er sammen med dama! Hender dama digger at jeg har den store selvtilfredsstillelsen på gang, mens hun onanerer selv, hun digger at jeg gir meg selv de store orgasmene, mens hun ser på, tenne rmeg sykt selv og hender det gir meg mine aller sterkeste orgasmer:)
Gjest Håvard Skrevet 9. november 2010 #28 Skrevet 9. november 2010 Jeg anbefaler på det sterkeste å knulle pepperkakedeig fra Ikea, den har helt perfekt konsistens! Men bruk kondom, for det svir faktisk en del hvis man får deig inn i urinrøret... Ellers er det jo spennende å holde venstehånda (eller høyre hvis du er skeivhendt) vridd 180 grader slik at tommel kommer inn mot roten, på den måten føles det som om en fremmed person runker deg
Gjest Simen Skrevet 3. august 2011 #30 Skrevet 3. august 2011 Jeg anbefaler på det sterkeste å knulle pepperkakedeig fra Ikea, den har helt perfekt konsistens! Men bruk kondom, for det svir faktisk en del hvis man får deig inn i urinrøret... Ellers er det jo spennende å holde venstehånda (eller høyre hvis du er skeivhendt) vridd 180 grader slik at tommel kommer inn mot roten, på den måten føles det som om en fremmed person runker deg Har prøvd pepperkakedeig nå og jeg synes den ble for hard egentlig. Bolledeig fungerer bedre, men det er en fordel å være barbert nedentil da deigen er vanskelig å vaske ut (tro meg).
Gjest birry93 Skrevet 3. august 2011 #31 Skrevet 3. august 2011 Håper dere ikke setter deigen i ovnen når dere er ferdige med å runke i den. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå